Fällersta

Hejsan!
Nu har det inte blivit mycket skrivet på ett tag. Jag och lillhönan har varit i Fällersta hos Rickards mamma i två dagar. Hon är ju klar med utbildningen nu så hon är hemma om dagarna. Skönt var det att få lite avlastning, kunde tex ta ett varmt långt bad och slapna av lite. Känner mig som en ny människa ! Anders har varit på älgjakt och idag kom han hem med en råbock. Då vet vi vad det blir till nyår hehe! Men nu är både jag och Luna Rickard-sjuka så nu är vi hemma igen. Luna och Rickard ligger i sängen och myser och jag sitter här och äter en nougatbiskvi och ett glas mjölk. Inte det nyttigaste men väldans gott! Imorrn är det BVC och så ska jag en sväng till jobbet och få lite papper påskrivna. Men nu ska jag krypa ner hos mina älsklingar nu.

GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ok va kul! :-) Hoppas ni får det trevligt!



Nej, har ni också blivit sjuka..? Usch va jobbigt!

Kanske vi ska gå till babycaféet nån annan dag när vi alla är friska igen :) Kanske på fredag ifall du vill?



Imorgon ska jag nog inte göra nånting. Städa är det enda som står på listan hehe

2008-10-14 @ 21:59:46
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är också trött på den här eviga snuvan.. Att man aldrig blir frisk!



Men fredag går nog bra. Som du sa så borde man ju ha tillfrisknat tills dess :)

2008-10-15 @ 13:07:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0