Luna 2 månader

Idag är lilla Luna 2 månader!
 Vart tar tiden vägen? När man läser journalen så känns det som några veckor sedan bara. Men på söndag är hon ju 9 veckor redan! Hon växer massor och lär sig massor med nya saker. Märks att hon inte är någon nyfödd bebis längre! Och tittar man på kort är det ju ännu mer uppenbart vad hon har växt!

Idag har vi träffat Nina och lilla Eya. Jag hade ju fattat fel med tiden så det blev inget babycafé. Så vi gick en vända på stan istället och kikade lite. Handlade en snorsug till Luna och Nina handlade skedar till Eya, som har börjat äta gröt och annat spännande =).. Ska bli kul när man kan börja ge Luna mat med. Rickard har ju låtit henne smaka banan men jag sa år han att det är lite väl tidigt. Kom hem vid halv 5 och gav henne lite mat. Sen kom Rickard hem och jag började laga mat. Bacon med ris och beaneise sås. Inte så dumt =).. kvällen blir lugn tror jag. Ska inte göra så mycket, men imorgon kommer Erika och Fredrik på middag. Vart ju inget förra helgen så då tar vi det nu istället!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ger man dem lite på läppen bara så de får smaka så tror jag inte att det är någon fara :) Det gjorde vi med Eya också :)

2008-10-17 @ 22:21:36
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Godmorgon! :)

Oj, så tidigt du fick gå upp! Hoppas du får vila lite under dagen istället.

Här är det helt tvärtom.. Eya sover fortfarande hehe

2008-10-18 @ 10:38:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0