torsdag

Hallå..... idag vaknade Luna halv sju. Hon var vaken en liten stund men sen somnade hon faktiskt om och sov till kvart över tio. Så jag han vara uppe en stund och äta frukost i lugn och ro innan hon vaknade. Nu ligger hon i babygymmet, en halvtimme har hon legat där nu och pratat och varit nöjd.

Idag ska vi åka till brickeberg och hälsa på Anneli, som jag jobbade hos innan jag blev ledig. Ska bli kul. Skulle komma vid tre så då hinner jag städa om inte Luna misstycker =).. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, hoppas på att det finns tvättid så man får tvätta lite.

bye!

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch va jobbigt! Hoppas du inte får det!

Jag har lite smått ont i huvudet och kände inte riktigt för att gå heller :)

Men vi tar det nästa vecka istället.

2008-10-24 @ 10:33:46
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det kan vara skönt att vara hemma lit eockså och bara ta det lugnt :)



Jag ger henne mest gröt och lite mangopuré blandat i det för smakens skull.

Ibland ger jag henne potatis eller morot också men hon gillar inte det så mycket.

Så det blir mild havregröt för det mesta :)

2008-10-24 @ 11:37:26
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0