BVC

Nu har vi kommit hem från BVC precis. Det gick bra men vi blev tvugna att väcka Luna för vägning och mätning och det var inte populärt.. hon skrek hela tiden tills kläderna var på igen. Fast hur kul är det att först inte få äta klart (för vi blev lite sena) och sen bli väckt när man somnat så skönt i vagnen.  Men hon vägde 4010g och var 55.5 cm lång så visst växer hon! Sen när vi gick hem igen tog jag en extra runda med vagnen när hon ändå sov. Ringde och pratade med farmor. Ska hälsa på henne nu till marken så hon får träffa Luna.

Till nått helt annat så ställde jag mig på vågen idag. Har inte vägt mig sen jag var gravid. Och nu väger jag som jag gjorde innan jag var gravid. Mina 8 graviditetskilon är helt borta. Mycket åttor har jag märkt.. Luna föddes 080817, (fattades bara att hon var född 080808) jag gick 8 dagar över tiden, gick upp 8 kilo... Kanske blir Lunas Lyckonummer vem vet!
 
Nu vaknade Luna igen.. hon somnade på min mage och så la jag henne i mjukliften och tog med henne till köket. Hon somnar så gott på magen och gud va mysigt det är. Ska lägga mig i soffan med henne nu och kolla lite på TV. Rickard kommer nog hem snart, han skulle inte behöva jobba över idag. Ikväll ska vi till Erika och Fredrik och hämta frysboxen. Tiina och Anders ville ha den. Vi har ju inte plats för den tyvärr men vi skulle få ta den om vi flyttade till nått större sen. Så då blir det nog en stund i fällersta ikväll. Så farmor får gosa lite med lillhönan =) undrar vad det blir för mat idag...... får fundera lite. Rickard har ju sin blodpudding men jag gör nog nått annat till mig!


Jennifer, Luna och Morgan. Från i måndags när vi åt glass på Mcd!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, va kul :)

Vi bor på 190, det är gården nästan vid kyrkan.

2008-09-18 @ 16:47:17
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är ganska nära här :) Är nog till o med samma parkering :)

Japp, det går bra för mig iaf. Är hemma för det mesta. Vi kan ju bestämma vilken dag lite närmare då.

2008-09-18 @ 18:16:56
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0