Onsdag

Nu är jag tillbaka, har varit utan dator ett tag. Helgen som var va rätt lugn. I fredags åkte vi till mormor och hälsade på, hon hade inte fått träffa tjejen än. Och sen var det ju Nora marken så på lördan åkte vi till Rickards pappa och gjorde lite mat och så och sen åkte vi till Nora. Stannade hos mormor på vägen hem och fikade lite. Fast då sov Luna hela tiden i vagnen. (Bra att hon gillar vagnen iaf) Varma munkar och ett par Tshirtar till Luna blev det. I söndags var vi hemma och softade och i måndags var jag ute i Fällersta hela dagen och var barnvakt till Rebecka och Rosita. Mys med tjejerna och Luna sov och åt mest. På eftermiddan kom Jennifer och Morgan och hälsade på Luna, hon fick så fina presenter så =)!!  Dom följde med hem och vi åt lite pizza, mums!! Senare åkte dom hem och grannen kom med cigarrer till Rickard, så dom satt ett bra tag och blossade och pratade. Jag och Luna gick och la oss. Blir lika förvånad varje gång jag vaknar på morgonen och hon har sovit en hel natt. Varannan natt sover hon till morgonen, annars vaknar hon 1-2 ggr och vill ha mat. Min duktiga lilla tjej!! Hoppas det håller i sig! Igår var Rickard ledig så då vart det hemma mys hela dagen!! Idag har vi städat lite och tagit det mest lugnt. Imorrn kommer dom från barnavårdcentralen och gör hembesök vid ett sen på kvällen kommer Erika och Fredrik och hälsar på! Nu ska vi äta lite, blev korv o pommes idag. Latmat... men imorrn blir det min köttfärssås =P!


Mina älsklingar! Kortet är taget sista dagarna på BB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har saknat att läsa din blogg så det är bra att du har kommit igång med den igen :)

Vi åker imorgon mot sverige. Så vi är hemma fredag kväll :)

2008-09-04 @ 10:05:38
Postat av: Nina

inlägget var från mig alltså :)

2008-09-04 @ 10:06:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ååå jag vill hålla i henne :)

2008-09-04 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0