skön dag

Idag har det bara flytit på i en skön takt. Har hunnit med en massa kul helt utan stress =)....

Började med att vi skulle till Tiina och hämta en sopsäck med en massa söta pyttekläder till Luna som tvillingarna hade haft när dom va små. Men då hade hon inte tvättat klart så jag och hönan blev kvar och Rickard och Ronny åkte hem och åt pizza och spelade ps3. Kvällsmys med ny pyamas och allt för Luna. Kom i säng vid halv tolv sen sov hon till 2, då va hon hungrig men efter det sov hon till morgonen.

Så på morgonen gick vi upp vid åtta och gjorde Tiina sällskap och gjorde frukost. Luna fick mysa hos farmor en lååång stund och sen vid tio ringde jag och skulle väcka Rickard men han va vaken. Så vid halv tolv kom han och hämtade oss och körde oss till Nina och Eya. Lite nervös var jag allt hehe =P har ju bara pratats vid på bloggen innan. Men det var jättetrevligt! Kul att se skillnaden på småtjejerna, Luna såg rätt liten ut. Sen glömde jag ju så klart napp och filt... som vanligt när jag är nånstans... Fast det gjorde ju inte så mycket för vi tänkte vi skulle ses igen, kul tyckte jag och Luna! kvart över två kom Rickard och vi åkte till läkaren med Luna på kontroll, allt var bra och hon hade gått upp i vikt och växt. 4270g och 56 lång.  Sen åkte vi till babyproffsen tyvärr dom enda med elektrisk ammningspump... dyr men att sitta och pumpa för hand känns inte lockande, den kommer bli använd hoppas jag. Får sälja den sen när den inte behövs. Nu får vi hålla i pengarna som är kvar. Efter det så åkte vi iallafall hem. Åt lite mat och kollade på film. Luna med, hon sa inte ett ljud under hela filmen, åt ett par ggr men var hur nöjd som hellst! Duktiga lilla älsklingen. Sen var det bara att passa på och greja när hon var så myssugen och nöjd så Rickard hade henne och jag tvättade lite så vi har kläder till helgen. Imorrn bär det av norröver!

Lite bilder från senaste dagarna får avsluta det här inlägget!


Åka vagn var kul!!


Sen var det matpaus och rapa efter det hehe.. Punkten (fiket) är invigd av Luna nu!


Sen kom pappa och vi kollade lite affärer. Luna inne på Cubus och ja hon kommer bli ett litet shoppingmonster är jag rädd haha. Jättekul att få se sig omkring!


Sen gick vi hem... man blir trött av att vara på stan. Mitt lilla HJÄRTA!! Så söt att man får hål i tänderna nästan....

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är också jättenyfiken av mig :)

Detsamma, tycker det var jätte trevligt att träffas!



Men hade inte apoteket elektriskt..?! Det trodde jag :/

Hoppas ni får det skönt i helgen så kan vi höras av nästa vecka! :)

Kram!

2008-09-26 @ 00:42:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0