april april...

... din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!!
Nej jag har klarat mig från aprilskämt idag, än så länge. Vi får väl se hur det blir med den saken =)

Äntligen! April måste väl räknas som första vårmånaden, i den här delen av sverige. Det innebär att den här månaden flyttar vi!!!! Sista veckan denna månad får vi börja flytta in i lägenheten. Pratade med tjejen som bor där nu och vi fick flytta en vecka tidigare. Annars hade vi fått flytta in, och ut på samma dag. Slipper den stressen, skönt det! Ska bli så roligt!

Luna var inte alls kry igår eftermiddag/kväll så jag gick aldrig iväg på inredningspartyt. Hade varit roligt men jag ville inte åka ifrån en sjuk, mammig liten bebis. Hon sov  större delen av dagen igår men halv nio somnade hon för natten. Och sov hela natten! Otroligt skönt, för oss allihop tror jag. La henne på en kudde och då gick det väl lättare att andas. Idag har hon varit pigg och på gott humör så kanske det värsta är över. Hostar och snorar men inte lika illa.
Idag blir det städning på att-göra-listan. Har inte kunnat göra nånting med en bebis på armen. Diska och dammsuga. Och sen när Rickard kommer hem måste jag föröka tvätta lite. Luna har haft diare stackarn, så nu är det glest i hennes byrå.

Tur att man orkar titta på tv med pappa, fast man är sjuk!

Kommentarer
Postat av: Nina

usch stackars henne. ja tycker det är så jobbigt då dem just är snoriga - just för andningens skull. det är inte skoj. men vill ju att de ska kunna andas ordentligt =/



jobbigt att hon fått diarré på köpet med. fy fasen. inge skoj att vara henne nu. förstår inte hur de kan vara på så bra humör då de inte mår bra. de är verkligen underbara barnen på det sättet!



ja hoppas hon kryar på sig mer under dan och att nästa natt inte blir lika jobbig. krams

2009-04-01 @ 13:02:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Det var jättekul men synd att du inte kom. Fast det förstår jag, jag hade nog inte heller lämnat Eya ifall hon var sjuk.

Vi får träffas nån dag då Luna mår bättre! Saknar er ;)

2009-04-01 @ 13:56:41
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej man får väl hoppas att man klarar sig från att bli lurad... Skönt att hon är bättre och att ni fått sova allihopa.

Ja fatta snart är ni här ÄNTLIGEN, som jag har längtat!!! PAssar mig bra att ni flyttar in helgen där för då är jag ledig så vi kan hjälpa er om ni vill det:)kramar

2009-04-01 @ 14:05:41
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: steffi

HEJSAN, jag har ny design på bloggen, kika in & berätta vad du tycker om den, KRAM*

2009-04-01 @ 19:47:39
URL: http://adidaspower.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag får baka lite åt er när ni flyttar som inflyttningspresent ;)

Ja, jag har också funderat på ifall man ska gå tillbabycafét igen, det var ju så länge sen sist! Jag kommer nog in te iväg dit förrän runt tolv då eyas tider har ändrats nu. Hon brukar alltid somna vid tio.

2009-04-02 @ 08:11:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det är klart vi ska ha det:)

Ja det finns jättemycket kartonger där om man kommer i rätt tid, ja du har ju haft fullt upp så det är väl inte så konstigt att det blivit ett uppehåll, hör av dig om du vill ha hjälp:)

Kramar

2009-04-02 @ 12:48:33
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0