dagens NA

För er som har NA kunde ni idag läsa en massa om min bästa Natta och Lunas bästa tremänning Noel. Tidigt imorse ringde Mormor för att berätta att det var ett flera sidor långt repotage om Piratpartiet. Och det är få som är så hängivna som Natta när hon engagerar sig i något så det kan bli hur bra som hellst! Keep it up!
Nattas blogg
Gå in där för info!

Annars så har dagen flytit på. Har packat 2 lådor med glas och diverse saker, med Lunas tillåtelse. Och på lunchen kom Rickard hem och åt med oss. Senare när han kommer hem ska vi till Willys o handla lite och hämta lådor, Fredrik ska jobba idag. Sen ska vi hem till dom och hämta ytterligare några lådor. Efter det får Luna åka till farmor och hälsa på så jag och Rickard får packa färdigt det mesta, för imorgon blir det tvättstugan. Sen är det redan dagen D!

Ha en fortsatt solig dag! Sommarn är på väg..... =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag får passa på att tacka för barken:) super snällt då slipper vi handla så mycket själva... Hörde att Fredrik bara hade en att erbjuda men det är en mer än ingen iaf;) Hoppas packandet går bra!!! Toklängtar tills på Fredag!!! När hämtar ni nyckeln Torsdag eller Fredag?? snart är ni här Jippi!!!! Puss och kram

2009-04-22 @ 20:36:12
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi va söt hon va S =) gos!



jo ja va där med näsfrida ja med. tur att man har den iaf. va skulle ja göra utan den? det undrar ja. men idag va han bättre. knappt använt nezeril, så det går ju framåt iaf.. alltid någe..



å snart så flyttar du.. såå skoj å spännande :D

2009-04-22 @ 23:14:36
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaha var det hon :) Läste tidningen på sjukhuset.



Förstår att du blir stressad, jag är också så när det gäller flytt. Man vill ju ha allting klart i tid och få det så smidigt som möjligt. Om du behöver städhjälp i gamla lägenheten så får du hojta till!



Jag har fortfarande ont i magen, men inte som igår. Nu är det bara molande värk som inte vill ge med sig. Men kirurgen sa att ifall det fortsätter såhär tills på fredag så skulle jag åka in till akuten igen. Hoppas bara att jag slipper mer besvär imorgon.

Kramar!

2009-04-22 @ 23:38:54
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: L

Åh så skoj att flytten snart är här! Ska bli skoj att se bilder från lägenheten sen. =)

Hoppas det går bra med all packning och allt.



Ja inge skoj alls med ögoninflammation,så irriterande. för hon är ju pigg och så men kan inte gå till skolan då det smittar så himla mycket. =/ så det är inte så lätt att roa henne här hemma. Hon vill leka med kompisarna liksom. Men men förhoppningsvis går det över till helgen.

Lycka till för er i helgen!! kramisar

2009-04-23 @ 08:30:47
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0