blåbärsmuffins

Igår bakade vi hela dagen. Luna var nere hos Erika några timmar så jag fick lugn och ro. Kusin Isabelle kom och hjälpte mig, så vi hann med att göra 5 satser blåbärsmuffins till Lunas kalas. Kanongoda blev dom! Tusen tack till kusin-vitamin för hjälpen och för att du fixade en massa bra låtar till min nya mobil =)

Gjorde både stora och små, och till kalaset blir det frosting på.
När vi var färdiga kom Nina och Eya, och sen kom Åsa för att hämta Isabelle. Senare på kvällen kom mamma och pappa, Freddie och Sofia på en snabbvisit. En riktigt trevlig kväll!!

Idag är Rickard med Salah och jobbar, så Nina och Eya kommer hit lite senare. Vi ska åka iväg till Lek och Bus-landet med tjejerna, eller om det blir bad huset. Det får vi se!

Ha en bra dag i regnrusket!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv för den goda maten och allt :)

Fick äntligen Eya att somna, efter en massa skrik :/ undrar hur länge detta kommer att hålla på.. Kramar!

2009-08-12 @ 00:14:32
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: L

Wow vilka muffins!! får aldrig till sådär stora fina. vad har för knep,recept???

2009-08-15 @ 11:39:27
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0