höst

Nu känns det som höst i luften på riktigt. Blåser och regnar om vartannat. MYS!! Jag älskar hösten. Bästa årstiden, man får börja tända ljus och ta på sig mysiga tröjor. Dricka teé och krypa upp i soffan och glo på en film. Kanske har att göra med att jag är född i mörkaste oktober men jag får som en helt ny energi när det blir höst i luften!

Natten som var hade Luna hög feber. Hon sov bra hela natten men när hon vaknade vid 4 tiden var hon glödhet. Gav henne en alvedon och hon somnade om men ville upp vid halv 7... men det ville inte jag och Luna gick med på att sova en stund till. Vid 10 kom elektrikern som skulle dra strömmen så vi kan koppla in diskmaskinen. Skönt att det är gjort! Sen tvättade jag ett par maskiner ute i tvättstugan. Efter det kom Erika och Fredrik och vovvarna på besök för att fira Luna. Så jag plockade fram muffinsarna som var kvar från frysen så fikade vi lite. Luna fick en supersöt skjorta och jeansklänning av dom. Efter trevligt sällskap gick dom hem och Ronny och Rickard åkte och simmade lite. Jag tog en långpromenad med Luna så hon skulle få komma ut lite. Hon somnade i vagnen och sov en god stund. Senare på kvällen kom Nina med familj över och det blev pizza. Gott och trevligt! Luna och Eya lekte och hade kul! Nu har dom åkt och Luna har somnat. Och det lutar åt att jag med kryper ner och nannar kudde =P.....bjuder på dagens bilder först!

Här hittade jag min dotter i morse. Lilla apan. Hon hade klättrat upp aldeles
själv och funderade på hur hon skulle komma ner.


Luna och Eya leker med rutschkanan i köket. Gullhönorna!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv! :)

Höll på att somna när jag nattade Eya så nu ska jag fixa det sista och sen blire sängen! Go natt!

Hörs imorgon! :)

2009-08-26 @ 23:47:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0