9 december

Igår morse körde Rickard iväg Salah till flygplatsen så nu befinner han sig i England och förbereder inför flytten. Nina och Eya stannade kvar hos mig och Luna och gjorde oss sällskap.
Skulle eventuellt ha bakat lussekatter med Erika men hon hade fortfarande ont i armen efter sprutan... lite nervös är jag för att ta den..  Och idag jobbar hon och ska iväg på ultraljud så det får bli senare i veckan.
Nina och Eya stannade på middag och framåt kvällen fick vi låta dom bada tillsammans så dom skulle hålla sig vakna. Efter det blev det tigerkaka med jordgubbar och grädde. MUMS! Mysig dag!!


Idag har vi inte gjort så mycket, Luna gav oss sovmorgon till kl 9.30 och sen har vi busat och tvättat en massa tvätt i tvättstugan. Ska eventuellt boka tid ikväll med om det finns så blir jag av med allt. Lite senare ska jag iväg till gymmet igen. Får inte tappa greppet om träningen nu! Imorgon blir det en sväng till banken och till Willys, måste ju handla julskinka och lite sånt! Ha en bra dag nu!!

Dagens låt: Michael Jackson : Beat it
Nina visade mig ett klipp igår. Och han
är ju The king of pop utan tvekan. Det är
sjukt hur mycket musik han gjort.

Här är klippen som inspirerade ---> Tribute

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt med sovmorgon! :D

Här hemma fick jag kämpa med att få upp Eya klockan åtta haha

2009-12-09 @ 15:50:55
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Skulle du och Luna förresten komma på fredag? Skulle vara kul! Kramis!

2009-12-09 @ 22:47:12
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Far

Det där med Tigerkaka såg väldigt smaskigt ut. Det är något jag missat!

2009-12-13 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0