jobbat

Dålig uppdatering igen. i onsdags och torsdags jobbade jag och torsdags kväll var vi ute i Fällersta på glöggkväll med julpyssel. Supermysigt och jag älskar väntan på Julafton, med allt som hör till!! Tog en massa bilder som kommer komma i ett bildkollage sen. Idag har vi städat och gjort fint så nu har jag äntligen julpyntat! Mysigt värre! Vi har även hunnit med hundpromenad med Erika, dagen när det var strålande fint väder. Har inte så mycket mer att skriva så jag bjuder på lite bilder från mobilen som inte blivit tömd sen i somras :D Enjoy!


Luna och Eya busar på skojlandet.

Lite suddig men sådan far, sådan dotter syns det ju att det är iaf

Här väntar vi på bussen i regnet. Ska till Nina och Eya och hälsa på!

Eya och Rosita gungar. Underbara tjejer!

Luna gungar utanför vid oss. En av dom få bilder hon är lik mig på.

Mamma och lilla älsklingsLunis. En av dom sista sommardagarna.

Faster Rebecka bjuder på äpple.

Luna och Eya i Eyas lekpark.

Nu har dom äntligen brödratatueringen alla tre!

Luna bygger pärlbricka med Rosita.

Luna med vapendragarn Queenie.

Nina spelar finska barnsånger för tjejerna.

Ronny, Tessan och Jimmy. Så himla kul vi hade den kvällen =)

Det var dom senaste månaderna i korthet höhö.... Imorgon ska jag jobba igen. Och Rickard jobbar natt så Lunis ska till Nanno och hälsa på. Vi jobbar även söndag så vi får se om Lunis är där då med. Och så ska vi försöka hinna med ett besök hos Erika och Fredrik med.

Dagens låt blir: Carola - O helga natt
Idag har vi ju julpyntat och då är det
så klart tradition att lyssna på julsånger.
Carola har gjort många bra julskivor så
det är hennes toner vi lyssnat på!

Over and OUT

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har inte jobbat så mycket faktiskt.. måndag och fredag denna vecka bara ;)

Ja, vi kan gärna ses nästa vecka! Salah jobbar nog hela veckan, men jag och Eya kan ju kanske ta bussen hem till er. Vi kan ju höras om det lite närmare :)

Kramar i massor!

2009-12-04 @ 22:31:59
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul att du äntligen lägger upp bilder från mobilen :)

2009-12-04 @ 22:34:58
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Låter som e4n bra ide ska kanske göra mig en sådan låda;)

Ja det blir nog inget bak för våran del imorgon Fredrik jobbar mellan 9-19 men på söndag ska vi baka så då får ni gärna vara med:)

Nej nu ska jag uppdatera min blogg vi höres och ses!

Kram kram

2009-12-04 @ 22:39:29
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Pappa o Morfar o Svärfar

Hej allihop!



Snygga och roliga bilder Petra. Undrar när Luna spöar mig i TV-spel med en sådan läromästare. Hm. Vi har lite lagom med julstök här hemma, allt efter behag. Som du ser så tittar och läser jag då och då. Hoppas vi kan ses snart.



Pappa o Morfar o Svärfar

2009-12-05 @ 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0