tacos-måndag

Dagen har flytit på som vanligt. Skönt med en ledig dag! Rickard har pysslat med Lunis. Hon fick vara med och byta spån i Alvins bur. Det var spännande. Och jag har skurat badrummet (behövligt) och plockat lite. Fick ganska klart för mig att det är omöjligt att städa hela lägenheten med en ettåring under samma tak, även om pappa är hemma. Så hennes rum fick hon röja hur mycket hon ville i medan jag tog mig an resten av lägenheten. Skönt att det är färdigt. Ska torka av golven imorgon och boka några tider i tvättstugan så kan jag slapna av och invänta julen sen. Bara ägna mig åt sånt som är kul. Julklappar och inslagning och handla julskinka och rödbetssallad och sånt. När dagen började närma sig sitt slut bestämde vi oss för att ha tacos-måndag. Var länge sen nu och Erika och Fredrik tittade över och gjorde oss sällskap. Tack för en trevlig kväll!! Vi kollade på I think i love my wife med Chris Rock. Den var kul tyckte jag men inte så överdrivet kul som fodralet sa.


Imorgon fyller Tiina år och så ska jag försöka ge mig på att baka Lussekatter!

Dagens låt: Jeff Buckley-Hallelujah
Den här låten ligger mig varmt om hjärtat.
Personligen gillar jag Jeffs verision. Han
sjunger den med känsla. En till sak är att
det är min och Rickards låt.

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, jag var mätt på dem rätt länge jag med :)

Eya somnade i bilen och sov sen hela kvällen i lugn och ro. Det var skönt att få umgås lite med tjejerna utan att bli störd hehe

Tack själv Petra för allting!

2009-12-09 @ 09:12:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0