11 februari

Idag har vi haft mycket för oss. Till att börja med sov vi till kl 10. Skönt att få vila ut! Sen gjorde vi oss i ordning. Jag åt en ordentlig gröt-frukost och sen gick vi upp på stan. Mycket folk där idag. Sen vidare till Eyrabadet för att träffa gänget där. Det roliga var att alla var där. Hela personalstyrkan så det var jätteroligt. Luna fick så mycket uppmärksamhet och hade så kul. Fick låna skoskydd så vi kunde gå in och hälsa på Anneli med som var där och badade idag. Roligt att se henne igen, ska bli kul att börja jobba så småning om! Sen tog vi en fika med henne innan dom åkte hem. Sen fick Luna mat och vi gick upp på stan igen. Gick en sväng på Åhlens och tittade på gardiner, fick presentkort från mormor i julklapp där. Så vi får se imorgon om vi har fått ny lägenhet. Isf ska jag handla gardiner som passar i nya lägenheten.

Imorgon blir det nog hemma-dag med städning och annat tråkigt. För på fredag ska vi pallra oss iväg till Babycaféet. Och så blir det att handla presenter till mina tvillingkusiner som fyller på Lördag på alla hjärtans dag. Maja fyllde i januari men vi var inte där då så hon får sin present på lördag med. Sen åker vi nog med till Ställdalen en sväng och upp till Klacken och passar på att åka lite utför när det finns snö! Älskar att åka skidor.

Mammas Älskling!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

haha ja det förstår jag. Rebecca hade en liten mössa med hundöron som var jättesöt.undrar om jag har kvar den någonstans?=) måste leta.

JAg mår bra,ryggont bara som vanligt men jag överlever.

Hur är det med er??

2009-02-11 @ 22:18:17
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack :)



Men det låter ju kul! Hoppas ni får det riktigt trevligt :) Ja, denna gång ska vi träffas!! haha

2009-02-11 @ 23:08:34
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Haha jodå jag har mage=) Har lagt upp bilder för några dagar sen om du vill se=) Med min andra dotter gick jag upp 20kg,så jag e lite rädd för att gå upp så mycket igen så jag försöker hålla igen, dock inte så lätt :-D Gick du ner snabbt efter ??

2009-02-12 @ 11:28:30
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

Du har en utmaning :)

2009-02-12 @ 12:19:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag har juh ladrig haft det problemet att vara underviktig även om jag ofta velat ha det, men har kompisar som verkligen kämpar för att gå upp så jag har stor förståelse för det. min kompis älskar att vara gravid för att hon då får lite hull på kroppen. Men sen rasar hon i vikt med amningen o så, som dig. Får hoppas du kan hålla i amningen ett tag till då om du vill d.

Jag ska inte ha den färgen som är på bilden på vagnen men en sån modell. Jo dom e svindyra. Som en månads hyra liksom! Helt absurt. Men min killes mamma vill köpa vagnen åt oss för det är hennes första barnbarn:D tack för d liksom:D

2009-02-12 @ 14:22:47
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Lillemor

nej precis vid 6mån så är d juh lugnt o sluta om man nu vill. Jag vill nog inte amma så länge heller, med Rebecca amma jag till hon var 11mån för hon vägra ta flaskan. Det var inte skoj.Men tror det kommer bli annorlunda nu.

Nej tyvärr har jag juh inte sparat så mycket.Jag har gett bort nästan allt för typ 2år sen.Jag gav då upp tanken på att jag skulle få en till:/ så det är lite irriterande. men jag gillar juh shopping så :D men jag har sparat några speciella plagg från typ dopdagen och några favorit plagg.Så några har jag.

2009-02-12 @ 16:57:41
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

ännu en härlig bild :D

blev fint med alla färger =)

2009-02-12 @ 23:03:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0