Besök

Hejhej..
Idag vaknade solstrålen kl 5 och ville upp...näää jag orkar inte, så hon låg och grejade lite för sig själv i sängen. Men som om det vore planerat (händer varje gång) så lägger hon en riktig brakare och fem till inom loppet av en halv minut. Bara att masa sig uppför att mötas av den gladaste bebisen som jorden skådat. Hon vet hur hon ska göra för att få komma upp minsan =) tur är att hon vill sova igen efter en lite lekstund och blöjbyte!

Idag har vi haft besök av Jennifer! Hon kom vid tolv och jag måste gratulera för hon klarade uppskrivningen här i veckan! Är så stolt över min Jennifer som har kämpat så! Grattis grattis! Luna gillar när Jennifer kommer och leker med henne så hon har varit nöjd hela dagen. Vid två lagade vi världens godaste köttfärssås som vi höll på äta ihjäl oss på och sen har vi tagit det lugnt och haft det trevligt. Fixat med bloggen och så tog hon sig an mitt diskberg. Guld värt tror inte du vet hur mycket det betydde! Hon åkte hem med Crille som kom och hämtade henne vid sextiden. Hon kommer kanske på fredag med och då blir det varmchoklad med vispgrädde igen!

I vanliga fall brukar hon alltid skita ner sig hos Jennifer men inte idag!

Det är bara mammas mobil och pappas trasiga som man får tugga på men
Jennifers måste ju med provsmakas på. Passar på när hon tror att ingen
ser! BusLuna haha...

Imorgon har jag inga speciella planer men fredagen är fullspäckad så imorgon ska vi ta det lugnt tror jag. Gå till affären och köpa mjölk och kolla tvättider till helgen på sin höjd!


Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Va nsällt av henne att hjälpa till! Det betyder så mycket när man slipper disken engång eller om någon passar barnet så man får göra allt i lugn o ro :)



Än så kan jag inte lämna Eya mer än ca. 2 timmar. Hon klarar sig ju med mat men ibland kan hon vägra allting annat förutom tutten. Så idag sk avi till BVC så sk jag prata med dem om allt möjligt.

2009-02-05 @ 08:57:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: natta

glad för er skull och hoppas det går bra i morgon :-) måste ses snart!!!puss, å pussa pluttan från oss..

2009-02-05 @ 09:00:16
URL: http://prinsnoel.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi :) skita ner sej hos mej :P

2009-02-05 @ 11:20:33
Postat av: ~Nina~

Ja, jag fick gå till affären själv :) så jag fick min paj hehe

Ja vi kan ju prata mer idag :) Eya är vaken redan nu så jag får se när hon blir trött och när jag kan komma dit :)

2009-02-06 @ 07:47:07
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: natta

haha. det va ganska roligt.. haha... ja men jag är nöjd!

2009-02-07 @ 14:53:01
URL: http://prinsnoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0