Föräldraträff

Idag har vi bara gått hemma och väntat på att få gå iväg till BVC för att träffa föräldragruppen igen. Eller tjejligan+Sebastian som vi kallar oss. Så vid tretiden gick vi dit för att vi skulle träffas halv fyra. Men när vi kom dit var det bara Luna, Sebastian och Alisia som var där. Resten låg hemma i magsjuka. Så det blev en lugn stund och en film om mat till spädbarn som vi tittade på. Vi hade en del att prata om så vi satt till fem iaf. Efter det ringde vi och kollade vart Rickard höll hus och han skulle få jobba äver idag. Så jag gick till Ica och handlade mjölk, bröd, juice och sprutgrädde. Luna somnade i vagnen. Ska göra lite varmchoklad med grädde ikväll. Fick tipset att äta massor, mer än vad man egentligen känner att man behöver så kanske jag kan fortsätta amma ett tag till. Om jag går ner mer i vikt så kunde jag börja ge tillägg med ersättning ett par gånger om dagen. Känner mig lite piggare nu när jag tar vitamintillskott med folsyra och omega3. 

Imorgon ska vi gå iväg till Eyrabadet igen och hälsa på för Anneli ska dit och bada. Ska passa på att träffa henne tänkte jag. Var så länge sen nu! Sen får vi se om Jennifer kommer och hälsar på.

Luna fick smaka lite bröd på Max! Det gick ner, eller det åkte mest runt i munnen.

Hm.....

Mycket folk i rörelse att titta på. Luna har koll och mamma och pappa får äta sin mat =)


Kommentarer
Postat av: Lillemor

åh så söt mössa=) Vart har ni köpt den??

2009-02-10 @ 19:14:58
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

så söt hon är! Ni verkar ha haft en trevlig dag iaf! :)

2009-02-11 @ 09:53:05
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Jennifer

aaaa söthönan :D

2009-02-11 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0