tisdag

Nu är jag tillbaka igen. Har varit fullt upp och jag har inte varit hemma!

Tror jag får börja med Lunas framsteg: Hon tar sig fram på golvet. Kan hon inte dra sig fram så rullar hon tills hon kommer dit hon vill. Sen är det mat en gång om dagen. Favoriten är ju efterätten haha.. Katrinplommon. Kan inte ge henne så mycket för då sätter det räserfart i magen. Sitta i soffan kan hon själv men på golvet får man sätta kuddar runt omkring. Inte lika stadig än. Hon kan även ta sig framåt och bakåt i gåstolen. Hon älskar att sitta i den och har fått så bra balans.

Luna sitter i soffan och kollar på tv. Pyamas på och krokodilen och mammas skjorta. Livet är underbart!

Rickard var ute med arbetskamraterna i Lördags så då gick jag och Luna en sväng på Hindersmässan. En rykande varm sockermunk och en bamsekorv blev det! Sen träffade vi Tiina och Anders och barnen och gick på kattutställning på Conventum. Efter det så åkte jag med dom ut till Fällersta och stannade där till på söndagen. Fick skjuts hem och sen åkte vi och veckohandlade lite på Prix och efter det hälsade vi på Robbin som jobbar på en videobutik. Hyrde lite filmer av honom och sen åkte vi hem! Kan ju säga att vi hyrde en minst sagt konstig film. Kunde inte låta bli. Black Sheep hette den och handlade om monsterfår som blivit utsatta för genforskning och börjat härja runt och äta folk. Läskig och rätt kul faktiskt, en riktig splatterfilm. Se den just för att den är så sjuk kan man ju säga.
Sen var det måndag och Anders var här på lunch igen. Han jobbar här veckan ut så vi får väl se om han kommer och äter idag med! Sen tittade vi på dom andra två filmerna. What Happens In Vegas och Death Sentence. Båda filmerna var jättebra och sevärda!
Idag är det disk på schemat och ikväll har jag tvättstugan. Måste få bort lite tvätt från vårat lilla badrum. På fredag ska vi och titta på en 3a. Ska bli spännande! Vore så skönt att bo lite större så man slipper leva "på" varandra. Lite bilder kommer att avsluta inlägget!

Golvet är numera Lunas domäner!

Mätt och nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0