20 januari

Nu har jag varit i Ställdalen igen och då är det semester som gäller, även från bloggen! Har fått en utmaning, så jag slänger in den nu =)

Regler för utmaning är som följer: Länka till den som utmanat dig/där du hittade listan, svara på frågorna, och (om du vill) utmana tre andra bloggare! Det kan också vara lämpligt att meddela dem att de är utmanade.

Jag blev utmanad av Nina

Tre yrken du drömde om när du var yngre?
Balettdansös
Operasångerska
Veterinär

Tre yrken du skulle vilja prova på?
Pilot
Barnmorska på förlossningen
Psykolog

Tre yrken du inte skulle vilja ha?
Säljare
Högstadielärare
På bajsbilen, slammsugaren? Vet inte vad det kallas.

Tre språk du skulle vilja kunna?
Japanska
Franska
Spanska

Tre länder du vill besöka: (som du inte tidigare varit i)
Thailand
Egypten
Madagaskar

Tre platser/områden i Sverige du skulle vilja besöka (som du inte tidigare varit på)?
Jag vet inte vart jag inte har varit, har varit typ överallt på husvagnssemester =)

Tre svenska platser/områden du varit på och vill återvända till?
Norrland
Gotland
Åhus

Tre platser i Sverige du skulle kunna tänka dig att flytta till?
Dalarna
Norrland
Väsktusten

Tre talanger du önskar att du hade?
Sjunga (vackert haha)
spela fiol eller piano
?

Tre saker som alltid finns i ditt kylskåp?
Mjölk
Ketchup
Gurka

Tre hundraser du skulle vilja prova på/kan tänka dig att ha, som du inte har/har haft? (Endast för hundmänniskor eller wanna be's.)
hm...

Tre "saker" du önskar att du var bättre på än vad du redan är?
Att ha tålamod
Ha framförhållning
Motionera

Tre (icke hundrelaterade) "ämnen" du skulle offra delar av din fritid för att lära dig mer om?
Psykologi
Måla/skissa
?

Tre saker du skulle köpa till dig själv om du hade 10.000:- "över"?
Kläder
Körkort
smink

Jag utmanar  Jennifer , Erika , Natta

Sådärja, nu ska jag blogga lite mer framöver =) börjar så där..... Fick även en Award av Nina, tack så  mycket! Ska även ge den till ett par mamma-bloggar jag läser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ska ja fixa med nu :) jo de e bra..sj?? inte hört nå från dej på länge..kram

2009-01-20 @ 17:44:40
Postat av: jenka

okej du får höra av dej när du kmr tillbaka :O)

2009-01-20 @ 17:55:45
Postat av: Erika

Hejsan hejsan!



Jasså du är påväg tillbaka till civilisationen igen;) vad roligt!



Hehe ja jag kände mig ganska tvingad när till och med min mor skaffat blogg så då måste man ju nästan...;)



Ja gör det du kan väl höra av dig när du fått ett visningsdatum så kanske vi kan ta en fika eller något efter eller före visningen när ni ändå är i krokarna:)

Lycka till med allt imorgon och hoppas vaccinationen går bra!



Vi hörs!!



Ska ta mig an utmaningen nu;)



Dom hälsar tillbaka.

Hälsa de dina!



Kramar i massor

2009-01-20 @ 20:52:11
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Tjings!

Nu har du fått en award av mig. Anledningen är en bra blogg med mkt bebis snack i den =) hii..

kramkram!

2009-01-20 @ 22:36:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Nämen hej! :) det var ett tag sen man hörde av dig! Har du fixat mobilen nu?

Kramar!

2009-01-20 @ 23:19:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

usch va jobbigt. theo ska ta sin första om ca två veckor. se hur han reagerar. kanske e lika bra att köpa hem alvedon. det kan man ju ändå inte ha för mycket av..



hoppas Luna mår bättre snart då.. inge skoj om hon blev dålig. =/



Theo vägde inte 5 kg. men sååå nära 4990. hah. vi trodde verkligen att han skulle gå över.



2009-01-22 @ 15:06:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

glömde skriva. migränen är ok nu. tack! får undvika choklad. va säkert det som utlöste anfallet.. trist!

2009-01-22 @ 15:08:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0