8 januari

Hejsan!
Idag sov Luna och jag till halv tio. Så skönt! Hon kom i säng vart i elva igår kväll och sov hela natten! Har tagit det lugnt idag. Diskat och ägnat mig åt Luna. Luna har grejat och varit glad, hon har även bajsat ner sig helt 2 ggr idag. Måste köpa större blöjor tror jag. Rickard kom hem idag vid tre, åt lite mat och sen till nästa jobb halv fyra. Så han kommer hem ikväll någon gång. En till grej är att vi har börjat leta större lägenhet. Har insett att det är lite väl trångt här. Vi gillar den här lägenheten men man får städa all vaken tid om det ska se någolunda städat ut. För trångt helt enkelt! Har inte så mkt mer att skriva idag. Lungt och skönt för Luna sover!

Kan passa på att tipsa om en rätt kul sida:
argalappen
Folk som tröttnar på jobbiga medmänniskor och grannar, väldigt kul läsning!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har ingen tid till att vila just nu :/ Måste laga mat och städa nu när Eya vilar.

Har tagit alvedon så nu hoppas jag på att huvudvärken går över snart.



Förstår att det är jobbigt med liten lägenhet. Ni får söka här i varberga ;) Behövs inte så många poäng för en trea.

2009-01-08 @ 17:16:42
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas ni hittar nånting här då ;)

Det finns ju rätt så många dagis här i området så vi har två olika som vi tänker på. Ena ligger precis under oss, det är ett "ur och skur dagis" och den andra ligger vid varbergaskolan. Deras profil är kultur och mångfald. Man lär barnen att acceptera alla som de är. Det tycker jag är bra! Men vi måste börja söka nu om vi vill ha plats.

2009-01-09 @ 10:19:01
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: emilie

Hej :D hehe, okej.. nyårslöften kanske

är överskattat ändå xD för vem är det som

håller löftet ett helt år?? :S



2009-01-09 @ 11:21:40
URL: http://iamemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0