friday

God kväll!
Idag har Luna varit världens lyckligaste bebis tror jag... Glad och mysig och sovit på sina tider! Han till och med baka en kladdkaka, för idag har Tessan och Jessan varit här. Kul att träffas igen! Träffades ganska mycket när vi bodde i Gusselby. Då vart man ju nästan grannar. Strax innan sju åkte dom vidare, skulle äta tacos hos en annan kompis ikväll. Nu får det inte gå två år mellan att man ses kom vi iallafall överens om!
Missade Babycafet dock men nästa fredag ska vi dit. Var så länge sen nu  och sen vore det kul att träffa Nina och Eya igen. Imorgon ska jag försöka ta mig upp på stan och kolla Hindersmässan. Rickard ska vara på travet halv tolv och äta middag med jobbet och efter det ska dom ta några öl hemma hos chifen. Så jag och Luna får hitta på någor på egen hand! Kanke åker till Fällersta vi får se.

Nu ska jag dricka färdigt min varma choklad med vispgrädde.... M M M!! Ha en fortsatt trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, nästa fredag får vi träffas :) dags för det igen!



Idag har jag inte ammat Eya på hela dagen ;) Bara på morgon och kväll!

2009-01-31 @ 22:22:54
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lill

Jaha oj det var tidigt.. Ja gu vad skönt, att vara halvvägs.. :) Tänker inte alls lika som jag gjorde med Emilia i magen, tiden bara försvinner nu..=O Inte så konstigt när man har en liten vilde å ta hand om.. Hihii ;) Allt bra hoppas jag!!

2009-02-02 @ 10:16:09
Postat av: Nina

härligt att hon var så glad :D blev kladdkakan god? :D

2009-02-02 @ 11:16:56
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: ~Nina~

Åh så söt hon är och en massa framsteg har hon gjort! :) Eya kan inte ta sig fram på nåt sätt än, så Luna är mycket duktigare på det ;)

Jag har bokat in babycafét också :) Nån timma kan jag väl komma, så upptagen är jag nog inte ;) Så jag hoppas att vi ses där!!

2009-02-03 @ 13:08:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

ja kan kräks hur mkt som helst just nu. man blir fasen galen. man har fått ett nytt ombyte, så lyfter man upp honom så kräks han igen. antingen på hela mig eller på hela honom. ingen höjdare. vet inte hur många grr ja bytt idag.



det är mysigt att planera dop. speciellt till våren eller sommaren :D så om du har ork å lust å tid såklart så gör det. har man fullt upp så kan man ju alltid be om hjälp. så najs att ha familj och vänner som ställer upp så mkt som de gör. vill du ha dop eller namnfest?

2009-02-03 @ 22:46:55
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: ~Nina~

Ja, hon stackarn får alla på engång :/

Var glad så länge hon inte har tänder medans du ammar, inte skönt sen kan jag lova!

2009-02-03 @ 23:06:13
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: ~Nina~

Låter gott, men passar nog inte med en hel styckad kyckling med ben :)

Tror att jag har bestämt mig. Blir nog kyckling och potatis i ugnen och så ska jag baka tunisisk bröd till :)

2009-02-04 @ 15:30:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0