Helgen

Hejhej, har inte skrivit så mkt för det har varit full rulle!

I fredags kom Jennifer och hälsade på. Hon hängde med oss ut till Marieberg för Rickard slutade tidigt. Åt på Mcd och handlade på rean. Skulle egentligen lägga ut kort på det jag hittade men tråkigt nog så har vi för tillfället tappat bort laddaren till kameran. Jag handlade en skitsnygg kort jeanskjol (49kr), Vita leggings (49kr), och en grå huvtröja med dragkedja (49kr),  allt på Gina Tricot. Sen blev det en klänning till sommaren till Luna (29kr) och en tröja med Bambi på (39kr), allt från HM. Det blev altså 5 plagg för 215 kr. Lagom billigt för plånboken! Träffade även Sofi som jobbar på Nikita Hair. Sofi var en av oss 7 tjejer som åkte till Bulgarien för 3 år sedan. Kul att träffas, ska gå dit och klippa mig sen.
På kvällen kom mamma och pappa på fika innan dom åkte hem till Ställdalen igen, dom hade med varit ute på rean.

Sen var det lördag. Mamma ringde på morgonen och sa att dom skulle åka och hälsa på mormor och Hasse, som har kommit hem från Kanarieöarna nu. Så jag och Luna satte oss på bussen och åkte till Nora. Fikade och hade trevligt sen åkte vi buss hem igen och var hemma vid åtta. Då kommer grannen på besök och Rickards lillebror Robbin så det blev GuitarHero hela kvällen, tror vi kom isäng vid halv två. Väldigt kul hade vi iaf!

Och efter lördag kommer ju söndag, hehe. Seg dag måste jag säga. Luna har blivit riktigt förkyld igen. Låter som krupp-hosta. Så vi får se hur det blir med besöket till Natta i veckan. Robbin har varit här idag med och nu är dom och handlar lite. Ska äta min och rickards återkommande favorit hehe! Marinerad lövbiff, (fast idag blev det karé), klyftpotatis och beaneisesås. Och till det blir det grekisk sallad med fetaost. MUMS är så hungrig.
För att sammanfatta så har det varit mkt den här helgen. Är helt slut.. ska bli skönt med vardag igen!










Kunde inte låta bli =) Fick en bild från Jennifer. Hon bodde hos oss några dagar i slutet av Juli 2008. Var höggravid då och Jennifer ledig så hon höll mig och magen sällskap. Trodde Luna skulle komma senast om 2 veckor men hon kom ju inte förän 4 veckor efter kortet är taget! Oj så man kan missta sig hehe. Bubblan och jag softar i gräset aldeles nedanför svampen. Det var den där veckan när det var typ 30 grader varmt. Var ganska jobbigt med magen i den värmen men nu längtar jag till sommarn igen!








Kommentarer
Postat av: Nina

jag älskar också jim carrey :) Han är så bra!



Åh, vilken fin mage! ;) Saknar min lite faktiskt.

2009-01-12 @ 09:41:31
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Matilda

Japp han blev 1 år den 5/12. Det går så fort!

Kom fram och säg hej nästa gång du ser oss på Marieberg vi är där titt som tätt;)

Ha det bäst! Kram från oss

2009-01-13 @ 11:54:11
URL: http://matuldas.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är verkligen skillnad :) Kommer vara så rädd att hålla i nästa barn då man är van med Eya nu som är så stor :)

2009-01-13 @ 15:48:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

ja vi får hoppas att den dyker upp.. de sa att vi skulle få den i förra veckan.. men ja, det hände ju inte.. annars får man väl ringa..



haha så ni åkte idag med. kände inte alls för det, men va gör man? kylskåpet va ju tomt!



härlig bild! ja längtar till sommaren nu..

2009-01-13 @ 22:24:10
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Åh vilken "liten" mage.

Gud vad underbart skönt det måste ha vart =P

Antar dock att du tyckte den var gigantiskt själv, haha. Det brukar vara så.



Var iaf en jätte fin bild =)

Mvh

2009-01-20 @ 22:43:59
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0