Gratis fotobok från Fujifilm



Jag nappade direkt på detta när jag blev tipsad via bloggen. Sen Luna föddes har jag velat göra en bok om hennes första år. Men det har inte blivit av. Kanske för att jag inte gillar dom färdiga böckerna som finns i bokhandeln utan ville ha något speciellt. Och här kan man faktiskt välja helt själv hur man vill ha det och få det som en fin bok istället för de vanliga fotoalbumen. Precis som jag vill ha det! Snabbt och enkelt eftersom man gör den via nätet.
Nu kommer nog min bok handla mycket om Luna, familj och vänner, eftersom den är till henne. Men man kan ju alltid göra fler! Det är ju ett perfekt sätt att samla ihop semestern, födelsedagar eller bröllop. Och en otroligt fin och personlig present att ge bort.

Det enda du behöver göra för att få ta del av detta fantastiska gratiserbjudande från Fujifilm är att skriva minst 100 ord om fotoboken på din blogg eller hemsida. Och sen fyller du i deras intresseanmälan HÄR
Och sist men inte minst fyller du i att du blev rekryterad av mig: [email protected]
Enkelt och bra!

Kommentarer
Postat av: Nina

Här hittade man mycket läsning och fina bilder ;)

Kul att du har uppdaterat!

Vi får ses nån dag igen.. Innan ni hinner åka iväg nånstans ;)

Kramar!!

2009-07-15 @ 14:22:12
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har börjat med den nu och håller på med fram- och baksidan :) Tar tid om man ska ha det fint, men det är kul! Mitt nya kvällsnöje hehe



Jadu, tjejerna kommer säkert börja busa med oss och hitta på en massa dumheter så fort de börjar bli mer självständiga. Vågar inte ens tänka på hur det kommer bli sen haha



Sov gott!! Kramar!

2009-07-15 @ 23:25:38
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Åhh vad roligt det ska jag nog göra när jag kommit på vad jag ska använda för bilder... kram kram

2009-07-16 @ 16:07:15
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0