regn

Jaha och nu är jag tillbaka. Struligt internet denna gång, men nu är det löst tack vare min teckniske andra hälft!  Dock är jag grinig för att det inte går att få in bilderna han tog på syrran inför balen. På tok för stora bilder och jag måste vänta tills han är klar med dom... men dom kommer!

Kanonväder har det ju varit några dagar här. Idag är det dock regn igen, men det gillar mina jordgubbsplantor. Har inte så mycket att berätta så skriver bara om det som har "hänt".

I lördags hade syrran sin studentbal. Så vid elvatiden samlades vi ute i Fällersa och påbörjade förvandligen från arbetsklädd häst tjej till prinsessa/fotomodell. Och shit vilken snygg syster jag har!! Och Rickard var så glad för han fick fota lite. Och det blev kanonbilder! Sen körde Ronny in henne till stora hotellet. Vi andra vräkte i oss tacos efter en lång varm dag.

Igår var jag och Rickard barnfria för Luna var hos farmor. Så vi åkte iväg till försäkringskassan för att fixa lite och sen kommer man ju på att "oj vi är ju barnfria"!! och då kommer man på tusen saker som man får passa på att göra =) Så det blev en sväng i värmen till Marieberg köpcentrum och handla lite sommarkläder till oss alla tre. Sen åkte vi hem för att hämta Luna men dom var hos grannarna så då blev vi kvar där en stund och fick kaffe i gröngräset! Trevligt!
Sen åkte vi hem och startade grillen, för jag orkade inte laga mat... flinta med vitlökssås, salsa och potatis. Göttans och det blev matkoma som vanligt!

Tur var väl att man tog till vara på det fina vädret för nu öser det ner igen! Men då får man passa på att tvätta och sånt.

Kommentarer
Postat av: Nina

oj ja det var ju en hel del du hade å stå i! kan man ju lugnt säga! jäklars. ja har lite så i april. var enda jäkel fyller år då.



nej nu vakna theo..

2009-06-04 @ 13:14:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

så nu somna han om. har väl fem min på mej sen vaknar han igen :P



förstår att du behöver vila sen.. man orkar inte allt för mkt. känns som om ja haft fullspäckat schema nu i några månader. varje dag är det något.. man blir lite trött då..



ska iväg till en sjukgymnast snart. så ja måste packa väska här till theo.. :P



tjing så länge!

2009-06-04 @ 13:20:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Erika

Åhh nu har vi inte setts på flera dagar, fast vi bara bor några futtiga meter från varandra... Skärpning ;) Springa borde vi också göra... Ska vi försöka oss på en grillning i helgen??? Fredrik jobbar till 21.15 Fredag ch Lördag och till 19 på Söndag, vi kan grilla vilken av dom dagarna som helst om det inte blir för sent för er att grilla vid 22 tiden?? Kramar

2009-06-04 @ 13:31:45
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det känns så skönt med en lugn stund men jag saknar eya så mycket! Längtar efter henne massor!



Kul det ska bli att se bilderna på sin syster sen :)

Hoppas ni hade en bra dag idag!

2009-06-04 @ 16:29:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0