onsdag

Innan jag skriver nått annat så HAR JENNIFER KLARAT KÖRKORTET!! GRATTIIIIS!!
Hon har kämpat så jag blev så glad när hon klarade uppkörningen! Så nu väntar "en bakad" på Punkten när hon kommer till stan. Måste firas!
Annars så har jag inte varit hemma sen i söndags kväll. Luna hade varit i Fällersta några timmar så jag och Rickard fick lite tid för oss själva och sen hamnade jag där med. Var länge sen vi hälsade på så det blev ett par dagar. Luna har haft så roligt för Rosita leker med henne hela tiden. Det märktes den dagen Rosita var på dagis, då var det inte alls lika roligt.. Hon har blivit skjutsad i gåstolen men har även lärt sig att styra den själv! Här hemma har hon inte haft nån plats att röra sig i den knappt. I går kväll stod inte Rickard ut längre utan kom och hämtade oss. Det är nyttit att sakna varandra ibland!

Vi får väl se hur dagen artar sig. I eftermiddag kommer lillasyster och hälsar på iaf! Ska bli roligt för det var ett tag sen! Sist vi var i Ställdalen var hon med Daniel i Säfsen. Nytt för Luna är att hon står på alla fyra i sängen och gungar. Väntar på det första steget! Spännande ju!!

Sittdelen till vagnen har vi fortfarande i soffan. Så bra för henne att sitta i själv och pyssla med grejer. Men snart ska den sättas i vagnen där den ska vara. Så länge hon har tillgång till pappas snusdosa är hon hur glad och nöjd som hellst!

Kommentarer
Postat av: Lill

Så gullig hon är..=)

2009-03-11 @ 12:49:00
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag tänkte väl att du säkert hade åkt iväg någonstans :)

Smart idé att ha den på soffan :)

2009-03-11 @ 15:22:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jenka

tack =) ser bekvämt ut för henne =) haha puss

2009-03-11 @ 19:13:39
Postat av: Nina

guuud vilken härlig bild :D hihi!



så ni har varit borta och haft det skönt! härligt! å ja längtar tills Theo oxå ålar iväg! mysigt ju! hihi. tänk hur mkt de lär sig på ett år. sjukt..



nej det är skit svårt med doppresent. frågade dem nu om det var något speciellt som de ville ha. ramar har ja tänkt på ja med. men då skulle ja vilja ha kort på henne, så att man kan rama in henne i rutorna - men det har vi inte..



äh det löser sig på något vänster iaf..

2009-03-11 @ 23:33:42
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0