Mitt i veckan

Jaha och då var det onsdag.. Luna gillar dedär med att jaga upp mig kl 7 så det har vi börjat med nu =).. Sen åkte vi upp på stan för vi skulle träffa Nina och Eya och ta en sväng på ÖB för att fynda lite. Ninas syster var med också! Hittade mycket bra saker med inte allt jag hade velat ha. Nina hittade lite prylar till Eyas kommande ett-årskalas.  Nina la ut fina bilder på tjejerna som vanligt. Kika in där!  Måste bli bättre på att ha kameran med mig =)..
 Måste klaga lite på alla studenter som tror att 14 är deras alldeles egna skolbuss. Gick på och 4 tjejer vägrade sätta sig nån annanstans än på barnvagnsplatserna. Hallå?? Märks att det är skol-mentalitet fast dom ska vara "vuxna" människor nu. Till sist erbjöd sig en tant på säkert 70 plus en plats till oss men då blev jag förbannad.. när en tant reser sig och 4 blondiner med 4 nyanser för mörk fondation sitter kvar på sina små rövar är nått fel. Kunde inte vara tyst så dom fick vackert flytta på sig till en annan plats.  Man får inte åka med barnvagn om det inte finns plats på barnvagnsplatserna. Nog om det..
 När vi var på väg hem gick jag till Ica och hämtade sista paketet från Go´boken, som vi har sagt upp nu. Sen handlade jag sista ingredienserna till Ninas goda soppa så den har jag gjort idag, dock utan kyckling för det glömde jag. Blev vegetarisk men rätt så god ändå.
 
Luna fick potatis med smör i förrgår, passade på att få lite kuliga miner! Hon var väl inte så imponerad av potatisen. Det mesta hamnade i resten av ansiktet men det syns inte så bra på bilderna. Klicka på dom så blir dom större!

BusLuna tar sig fram rätt så bra över golvet. Hon har även varit uppe på alla fyra flera gånger. Svårt att hinna få med det på bild bara. Kollade på datorn i 3 minuter och sen låg hon under mattan och tuggade på mattfransarna haha, blev inget kort för det var så rackarns skitigt under mattan så där fick hon inte vara =)

Det bästa Luna vet är när pappa kommer hem och igår blev det lite kvalitetstid och mysig lässtund tillsammans i soffan. Rickard är helt inne i sin Illustrerad Vetenskap och efter att Luna rev sönder den (2ggr) fick hon en egen gammal Fynd Börsen. Den var kul den med =)

Mycket bilder blev det! Nu ska jag ta en till omgång av soppan sen glo på Tv en stund!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh sötnosen! Alltid lika söt! :)

Usch för fjortisar som inte fattar nånting. Förstår inte varför man måste vara så omogen och inte förstå vad barnvagnsplatserna egentligen är till för :/

2009-03-05 @ 10:20:40
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

roligt att hon är uppe på alla fyra. det går så snabbt. man hinner ju inte med allt med kameran S har missat båda gångerna som t rullat. å när ja väl sitter där med kameran. ja då rullar han inte- hah!



sputan gick bra. han fick alvedon så var han ok sen. så det var ju skönt. lite grinig idag, men ja tror det r hans mage som vanligt!



förstår att det inte va så skoj å städa. men man känner ju sig riktigt duktig efteråt :D själv måste ja göra det i dag lr imorrn. vet bara inte när ja ska hinna!....



va ju läkarbesök i tis, igår träffa ja en vän. å strax ska ja ut med hunden å sen handla lite och lägga på inbjudan till dop. å sen ska ja som sagt var städa om ja kan. men det tvivlar ja på.. så då blir det theo å ja i babygymet :P



va ska ni hitta på för någe skoj?

2009-03-05 @ 11:09:02
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jenka

Vilka idioter..bra att du sa åt dom iaf..Måsta kma å hälsa på nån dag :) får bli nästa vecka puss

2009-03-05 @ 12:07:47
Postat av: Nina

Japp, hittade det! Nu har jag målat två ramar så det är bara två kvar :) Blir mycket finare än vanlig träfärg! Innehållet i ramarna får du se sen, så svårt att förklara ;)

Hoppas ni har haft en bra dag idag!

2009-03-05 @ 17:44:49
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0