Länkar

Eftersom jag inte fått nån ro att sitta här mer än 8-10 minuter åt gången så har jag itne lyckats knåpa ihop nått inlägg. Har en dotter som är högt och lågt. Tredje tanden är uppe och hon kryper, reser sig, pekar och härmar...
"vooff/vaaff" säger vovven,
"uus" är ljus,
 sen är det ju "mamma" och "pappa" så klart och "nänänää (skakar på huvudet)"
pussas på munnen lärde hon sig idag!
Och mer kommer. Det märks att det är en utvecklingsfas just nu. När vi flyttade tänkte vi att det är lika bra att förändra annat i samma veva. Vi bestämde oss för att nu är det dags för Luna att sova i egen säng. Och från första dagen har hon sovit varje natt i sin säng. På morgonen när hon vaknar får hon komma till oss. Alla andra sovstunder sover hon i sin säng med. Är så glad att det fungerade så himla bra redan från början. Duktiga tjejen! Och igår åt hon första ordentliga portionen med mat. Hon har aldrig ätit speciellt mycket åt gången när hon har fått mat. Men lasagne gick ner! Sen äter hon frukostmacka med mig på morgonen.

Luna utnyttjar varenda kvadratcentimeter i nya "stora" lägenheten. Stormtrivs med lite ytor!

Här sitter hon i ingången till köket. Ska ta lite bilder på lägenheten och lägga ut sen men jag väntar tills vädret är bättre så man kan ta med uteplatsen med. Så tråkigt med regn-bilder.

Några bilder från flytten. Tråkigt nog blev dom flesta suddiga... men jag lägger ut dom ändå!
*Först har vi Nina och lilla Eya. Rebecka, Rosita och Luna.
*Anders och pappa premiärgrillar i grillen som Rickard byggde.
*Fr.v Rickard, Salah, Fredrik och Erika.


Valborg var vi hemma hos våra "numera grannar" och hälsade på. Senare på kvällen kom deras grannar "ovanpå" ner med sin lilla vovve! Kasper och Maja hade så kul med henne!

Inte så många bilder tagna, för om vi ska gå tillbaka till rubriken vill jag länka till Rickards blogg, Han har fått ett macro-objektiv av sin morfar. Så nu kan han ta närbilder på saker. Urhäftiga bilder så gå in där och kolla!
Rickards blogg

Nu är jag förhoppningsvis "tillbaka" =)
Ha en bra dag!






Kommentarer
Postat av: L

Åh vad kul, undrade vart du tagit vägen :D

Vad härligt att hon fått stora ytor att krypa runt på=)

Ser fram emot bilderna på lghtn! Hoppas allt e bra med er annars.

2009-05-07 @ 20:12:42
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det får vi göra! :)



Duktig Luna är! Hon är verkligen stora tjejen nu :)

Riktigt söta bilder på henne ni har fått!

2009-05-07 @ 23:24:25
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

hejhej! hur har det gått med allt? gick flytten bra å ni trivs som fisken i nya lägenheten eller? =)



hoppas ni mår super. krams

2009-05-08 @ 14:57:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det är tur att man kan roa pojkarna;) Ja det är lätt hänt skulle jag gissa... Nej jag har faktiskt klarat mig från träningsvärken denna gång iaf. Får försöka springa imorgon. Hoppas din nackspärr går över för det är inte roligt...

Jasså har den tredje tanden kommit nu, fy vad fort det går vi ses ju typ vaje dag och ändå har jag missat det, illa illa...

Kramar

2009-05-08 @ 22:12:44
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: L

Ja jag märker att du inte har tid riktigt=) Saknar ditt bloggande. Men förstår att du har att göra.

Jodå jag växer så det knakar =)

Jag önskar jag kunde måla inomhus då skulle jag bli mer motiverad att måla oftare. Har inte så mycket plats på balkongen att måla. Men det är visst inte så bra att måla inomhus när man är gravid.



Ta före o efter bilder på byrån=) skulle vara kul att se.

Jodå jag e typ total förberedd. Ville det för att slippa tänka på det sen.

Hur går det med allt annars?? Hur är det med lill tjejen???

2009-05-13 @ 18:18:27
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

Nemen är Lillemor här inne med :D S (hon som kommenterat här ovanför mig S)



hahha hyra mig. ja du vet ja e jääävligt dyr Asg Skämt åtsido.. skoj å baka å så. men ibland kan det faktiskt bli lite väl mkt känns det som.. man tar sig vatten över huvudet. tur att ja började i tid. men det kommer vara fullt ös nu till på lör.. kommer att vara skönt då det är över med..



ja tror att man bara kan rösta en gång per ip adress. bara dem som ska registreras iaf. om man klickar flera gånger på samma ip så räknas bara en iaf.



hoppas du kommer ut i rabatten. så skoj ju :D va ju fint väder idag och det skulle väl inte bli så mkt sämre till imorrn va ja förstod det. nästan tvärtom :D hoppas hoppas på bra väder på lör!



hur går det annarS? fint i lägenheten nu? krams

2009-05-13 @ 22:45:33
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det lär väl bli i den vevan kan jag tänka, och det står nog inte på innan hon springer för fullt=)

Ja det känns så skönt att vi är klar med våra rabatter iaf så man slipper känna stress över det...

Men era rabatter ser väl inte så farliga ut dom heller tycker jag iaf... Du får komma och låna verktyg om du behöver ;) Imorgon springer vi igen, jag börjar kl 17 men vi kan väl höras under dagen och bestämma en tid... Kramar

2009-05-14 @ 18:59:13
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0