nya lägenheten

.... är SUPER verkligen! Första gången det känns som hemma". Kändes inte alls så i den förra även om vi gillade den. Vi har haft mycket att göra, och en liten Luna mitt i allt som gör sig påminnd. Men nu är vi någolunda i ordning!

Vi har haft mycket hjälp med den här flytten och det har varit ovärderligt. Tusen T A C K till alla som hjälpt till!

Återkommer senare om lite hur allt har gått. Och såklart lite bilder! Nu måste jag tillbaka till tvättstugan. Ville bara ge ett livstecken!

Enda sättet att plocka utan att ha Rickard hemma, var att ha Luna i en kartong. 30 minuter som längst höl hon sig sysselsatt där =) Hon fick såklart komma ut, när hon ville! Inget barnplågeri här inte!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var ju smart :)

2009-05-05 @ 18:48:26
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag glömde förresten blomskotten ;) Kan kanske ta dem en annan gång.

Ja, det kan vara tänderna, dem stör ju barnen så mycket.

Kommer ni idag?

Kram!

2009-05-06 @ 08:42:00
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0