salong granrisvägen 10 L

Tror jag får kalla det salong snart för idag har syrran varit här och jag har färgat hennes hår med =)

Luna sov länge idag så det var uppskattat. Sen blev det köttfärssås från frysen med pasta innan Rickard började jobba kl 15. Efter det ringde jag syrran och hon kunde komma idag så jag satte mig på bussen med hönan och mötte henne i stan. Hon och hennes kompis åt på Elvis och sen åkte vi hem igen. Lite drygt en vecka kvar till hennes studentbal så för att matcha den gula klänningen gick hon från mörkblond till mahognybrunt. Och det blev jättefint, hon blev en helt annan människa! Lite ovant men klart nöjd, var hennes slutsats. Luna var så duktig och roade sig själv med sina leksaker. Nu har hon åkt hem till skolan igen och jag sitter här och väntar på Rickard, han skulle inte få sluta förän om nån timme. Luna sover och jag börjar bli hungrig, tur att min bejb tar med sig pizza från världens bästa Elvis när han kommer!

Nu till nått vi gjorde förra veckan:

En dag förra veckan bestämde vi oss för att bygga en KOJA, bestående
av två stolar och ett täcke! Efter lite lirkande kröp hon igenom och sen var
hon såld.

Emellanåt måste man ju vila lite. Då satte hon sig mitt i kojan och
kollade på TV en stund.

Och där kröp vi tills mammas knän inte ville krypa mer. Så då ägnade vi oss
åt det vi gör mest om dagarna. "Klättra på mamma"!

Imorgon vet jag inte så mycket vad som händer, antagligen städning och joggingrundan med Erika.




Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det kan lätt hända att de får ont av det. Jag skulle aldrig klara av att krypa så mycket som dem gör. Men vi har ju lite hårdare skelett också ;)

Har lagt in en video på hur hon ser ut på bloggen.



Gott med pizza! Hoppas den smakade bra:)

2009-05-20 @ 13:12:49
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

hahahhah vet du va min man sa att det lukta. gammal fisk.. hahah :D va jätte många i mammagruppen vars barn inte kunde käka den. så den kommer ja inte att köpa någe mer..



igår tog vi pasta med grönsaker å det slurpa han i sig. ja tills ja spillde ut hela tallriken på golvet :P



allt bra annars? =)

2009-05-21 @ 13:33:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lill

Ok, ja de är juh kul å ha en förstoring på en bra bild..=) Ja här är de bara bra, vill bara att tiden ska gå lite snabbare.. Nu är de trökigt på slutet..=( Bara läängtar till de är klart..=) Hihii.Kraam

2009-05-22 @ 14:39:41
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0