ändrade planer..

Igår blev det inte riktigt som jag berättade här, Rickard behövde vara vaken fram till kvällen för att inte vända helt på dygnet så vi följde med till Gustavsvik och babade med Nina, Eya och Salah. Undrade hur det skulle gå denna gång för Lunis. Sist var hon livrädd. Men den här gången hade hon jätteroligt i vattnet, lekte och plaskade! Turades om att passa barnen så jag och Nina fick härja runt lite och åka lite vattenrutshkanor. Hade en jättetrevlig eftermiddag/kväll! Ska försöka åka och bada en gång i månaden på stora Gustavsvik. Tänkte ta med Lunis till lilla Brickebackensbadet emellanåt med, eftersom hon gillade det så mycket!


Här var vi och badade för ett år sen. Luna tyckte inte alls om det då...


Denna gång var det superkul!! Hon ville utforska allt med pappas sällskap!


Igår hade vi inte med oss kameran, glömde helt bort det. Men Nina hade med sig så fler bilder från igår finns på hennes sida. Gå in och kika---> HÄR

Idag blir det en lugn dag. Ikväll kommer Tiina förbi och ska göra mig sällskap i tvättstugan. Vi ska tvätta mattor. Det blir tungt att göra själv. Så nu ska jag klura ut vad vi ska göra till middag idag, det står helt still så tips på vad man kan laga till tas varmt emot!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det hoppas jag verkligen att ni gör :) Vi kommer ju också hit rätt så ofta så det blir nog bra :)

Tänker bara på stackars Eya och Luna som inte får umgås och "växa upp" tillsammans. Men det kanske dem får om ni också kommer dit nån dag? ;)

Kram!

2009-12-01 @ 11:55:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

oooo ja vet va du menar med smutsiga fönster. ja tvättade dem lite hastigt. ja dem blev ju bättre än innan. så började det regna - ovanligt va? å då såg dem sen skitiga ut igen. suck! hatar fönster! så ja förstår dig. till max!

2009-12-01 @ 14:53:50
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Petra!!

Hoppas att allt är bra med dig o familjen såhär i juletider;)

jag har försökt att nå dig på telefon, mail, post men utan resultat:(

Du kan väl höra av dig till mig. Vore kul att ses någon dag!



Kraaam Lotta

2009-12-01 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0