kväller

Jaha dagen gick fort. När Lunis och jag kom hem hade pappa Rickard åkt till Salah. Så vad hittar vi på? Jo boka tvättid, haha. Luna har fått följa med till tvättstugan några gånger och det är nog snudd på det roligaste hon vet. Kör tvättvagnarna fram och tillbaka, dansar till radion och tittar intresserat på när mamma sliter med tvätten. Hon är verkligen världens lättaste unge att ha att göra med. Nöjd med allt bara hon får vara med! Sen lagade vi en riktigt smarrig middag. Torsk med smör, dill, citron och kryddor i foliepaket i ugnen och till det blev det kokt potatis och franska-örter cremefräsch. Tål att testes, blev grymt gott! Hur som hellst fick jag en efterlängtad kväll alldeles för mig själv. Lunis sover och Rickard kommer hem senare. Så nu ska jag njuuuta av ensamheten =)

Dagens låt blir en låt vi diggade till i tvättstugan:
David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love takes over


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0