mycket kul

Nu är det ett tag sen, men jag har haft annat skoj för mig. I fredags åkte vi ut till Fällersta för att lämna Luna. Dagen hade kommit då Lunis skulle få sova över hos farmor för första gången. Och gud vad nervös jag var, helt i onödan för det hade gått jättebra. Hon hade bara vaknat en gång och då hade hon frågat efter "pappa" så där fick jag =) den nojjiga mamman som tror att lilla hönan inte klarar en natt utan mamma. Är så lättad över att hon kan sova borta om det skulle krisa, eller att man behöver mammaochpappa-tid.
Hur som hellst så skulle Rickard jobba natt och jag skulle iväg till Lindesberg och träffa Tessan o Jimmy. Det var meningen att vi skulle dit, jag, Rickard, Ronny och Sofi men eftersom jobbet kallade så blev det bara jag och Ronny. Men guud vad kul vi hade. Började med biljard och slutade med att dansa loss på Bistro Bellman. För på första stället vi var på, hör här - kom jag inte IN!! Trots ring och foto på dottern så var jag nog inte 22 utan under 18. Lite grinig blev jag men det är väl från och med nu man får ta sånt som en komplimang. Hur som hellst så var det en riktigt trevlig kväll som vi får ta och göra om när fler kan vara med. TACK!
Lördagen spenderades i Linde och Lunis kom och gjorde oss sällskap. Hon och Tessan hade himla kul. Söndagen jobbade Rickard igen så då var jag och Lunis ute i Fällersta.

Ny vecka och nya tag. Väldigt mycket nu, men det är bara att kämpa vidare. Imorgon ska jag ta tag i lite tvätt och få lite ordning här hemma. För på torsdag blir det Fällersta igen, ska vara barnvakt åt gullmonstren över helgen. Men nu ska vi ta en sväng till Konsum för att handla lite.

Hittade en kul grej på nätet, med ett chokladsug som heter duga gick jag in på marabous sida. Skulle kolla den nya Vintersmaken, innan affärbesöket. Och hittade räddajulen där man kan gå in och rösta. Aladinasken ska få en ny smak vilket innebär att en gammal ska bort. Så gå nu in och rösta på den ni vill ha kvar så ni inte upptäcker till jul att er favvo är borta!

På återseende med dagens låt...

Kommentarer
Postat av: L

Haha jag hittade också den där alladdin saken! Sprider sig som löpeld på nätet. Snacka om bra publicitet! hehe.

Har ni en bistro bellman krog hos er?? s

Jag sprang på en sån konstant i Alanya Turkiet! Haha.



Ja vaccinet är ju asjobbigt, ena dagen är jag helt säker på att vi ska ta det sen läser man något läskigt så ska vi inte ta det, sen nästa dag läser man något läskigt om sjukdomen så är man tillbaka på ruta 1. Suck.

Dottern började stört böla när vi pratade om att ta den. Inte kul när hon är så rädd och man inte vet om det är nödvändigt med vaccinet.

Annars är det bra med oss =)

Ja uscha snö. Men kan kanske bli skoj för emmie. Eller nja än så länge lite liten för att uppskatta det kanske.

Har ni fått snö än? Vi har fått pyttelite som smält bort på en gång. Kram

2009-11-17 @ 21:27:20
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0