Nystart

..japp det blir nystart för mig nu. Imorgon sätter jag nämligen igång med träningen. Ska bli så otroligt skönt att röra på sig igen.

Helgen har annars varit jättetrevlig! Fredag-söndagsmys, kan man säga. Rickard har jobbat natt hela helgen, och imorgon kväll är det min tur att jobba lite. Rosita kommer imorgon bitti och hälsar på och jag och Tiina ska iväg till gymmet. Sen får vi se hur resten av veckan ser ut. Roligt inlägg va? Hade kunnat varit i punktform =)

Dagens låt kan jag ju bjuda på:
Limp Bizkit - Behind blue Eyes
En gammal goding som jag lyssnat
mycket på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe har bara inte blivit av än ;)

Men tänkte skicka in papprena imorgon så det fixas inom 2 veckor :)

2009-11-23 @ 23:40:42
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, gör det! :) Kom när ni vill och tack sötis! :D

2009-11-25 @ 10:41:10
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0