snart dax...

....att SOVA!

Men inte än. Luna sover och Rickard har nyligen kommit hem. Så nu blir det soffan en stund och sen sova.
Luna har hittat på rackartyg under kvällen. Först hittade hon min rakhyvel (fy på mamma som inte gömt den bättre...) som hon försökte kamma sig med. Vilket resulterade i ett litet jack i örat... och sen när jag lagade mat hade jag lagt potatisskalaren i fel låda så hon pillar snabbt in fingret och fastnat mellan "bladen"... Det gick inte att få loss fingret utan att hon skar sig eftersom bladen är vinklade, lilla vännen. Ett litet jack i fingertoppen och på andra sidan gick det igenom nageln. Men hon verkade inte så besvärad av det mer än att hon blev rädd, det svåraste var att få henne att låta plåstret sitta kvar.

Det blev mycket för en liten tjej så hon somnade 19.10

Annars är allt bra, hon har sovit dåligt på dagarna vilket har gjort att hon sovit dåligt på nätterna med. Så det har varit en jobbig period med lite sömn för oss alla. Men nu har jag börjat med att hon får sova ute i vagnen på dagarna. Det är ett säkert kort. Hon har en superbra overol och en mysig filt och sen sover hon som en sten.

Den finns även med två dragkedjor som är lättare om man har små barn. Det är ett regn och vindtåligt "skal" och en flecedress på insidan som går att ta ur. Kanon!

Nej här är dagens låt sen väntar soffan!
Har inte lyssnat på någon musik idag så därför blir det
en tiopoängare: Christina Agulera - The right man
Få artister lyckas sjunga med känsla i rösten som
berör en. Hon är en av dessa få. Älskar henne som
artist och hennes musik. Dessutom kan jag varmt
rekommendera hela skivan Back to basics där ni
hittar denna låt.






Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Nämen Hjälp va skojigt =) Att våra damer träffats !

Riktigt roligt att höra!

2009-11-11 @ 08:02:30
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0