glass i kylskåpet

..... ja precis, jag har ställt 2 liter glass i kylskåpet över natten. Vad glad man blir när man är sjukt sugen på glass, man vet att man nyss har köpt och att det finns hemma och sen har hela smält.. Men men man får ju skylla sig själv =)

I morse kom Ronny och hämtade oss. Blev en snabb vända till banken och sen ut till Fällersta för att passa gullmonstren (länge sen nu) så det var kul! Lunis var överlycklig att få komma till Nanno och leka med Rosita. Jättemysig dag och Nina och Eya tittade över på middag och lekstund. Nu har även Humle, Silva och Tuffs och dom andra i stallet fått en ny kompis! Superfin brutta! Tiina skjutsade hem mig och hönan och hon sover som en sten. Dax för mig med att sova, det är en dag i morgon med. Jobba mellan 10-18. GODNATT!

Dagens låt : Celine Dion - The power of love
Hörde den gamla godingen på radion idag när
jag skalade potatis. Flera år sen jag hörde den
sist. Och jag kan nog lova att ALLA har fått
uppleva the power of love någon gång.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0