Höstmörker

Nu är det faktiskt riktigt mörkt ute på kvällarna. Två dagar i rad har jag tagit en kvällspromenad till Konsum medan Rickard har nattat Luna. Börjar kännas i kroppen att jultiderna närmar sig. Och första snön brukar ju komma på min födelsedag som stundar om en vecka. Och i år blir det en riktig helyllejul hemma på granrisvägen. Förra året åkte ett par ljustakar upp men mer än så vart det inte. Uppesittarkväll i Löa och Julafton i Fällersta såklart. Undrar vad Lunis kommer säga om julgran? Fröken klåfinger är på allt man säger ajaj om. Jaja det är en senare fråga.

Igår var jag och Luna en kortis hos Erika medan pojkarna var nyttiga och sprang. Sen gick vi hem och Luna var skitsur och ville inte äta sin mat. Så hon fick sitta i mitt knä och äta själv. Och ni kan ju räkna ut att både jag och hon hade ett lager kalops på både armar och ben efter det. MEN hon åt upp hela burken. Har aldrig hänt. Är nog dags att hon får börja finslipa ättekniken och börja sköta det själv. Man glömmer att hon är stor nu =)
Redan torsdag. Och på lördag ska jag jobba och även sista helgen den här månaden. Kul med lite jobb! Annars så blir det nog Fällersta i helgen. Lunas nanno kom i morse med god frukost och trevligt sällskap.

Till något helt annat så har Rickard kollat upp musik. Luna dansar så fort dom gör reklam för Muse på tvn. Och shit var bra dom var! Fastnade för första låten Uprising. Dock kom jag på varför, den är nästan oförskämt lik Marilyn Mansons Personal Jesus. Inte låten i sig men soundet är väldigt likt. Man kan inte lysna på den utan associera till Mansons cover. Jag ska nog börja med dagens låt igen. Musik är något som står mig otroligt nära. Börjar imorgon!

Ha en bra dag för det ska vi ha!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja än så länge är den liten, men det känns som det kommer att gå fort nu, roligt roligt:) Klart du måste Tyvärr har knodden problem med att ligga still så det är svårt att hitta den ibland men vi får göra ett försök:) ska försöka spela in det och lägga ut hjärtljuden på bloggen när jag hör knodden bra:)

Kram min vän

2009-10-23 @ 14:36:36
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0