aprilväder

Igår började dagen med att Rickard gick med Luna till dagis. Och numera vill hon faktiskt inte bli hämtad när man kommer. Så när jag börjar jobba så tror jag inte det kommer vara några problem för Luna att vara där lite längre om dagarna. Eftermiddagen och kvällen tog vi det lugnt och umgicks vår lilla trio. För att Luna inte skulle somna kvart över sex gick vi ut och lekte. Och det går alltid hem hos damen. En riktig utetjej! Sen somnade hon och sov natten igenom. Rickard fick besök av Ryman och senare kom ett oväntat men trevligt nattligt besök av Mr Holm och en släktig till Erika. Rickard hade den bästa kvällen på mycket länge så det får man väl se som en lyckad fredagskväll. Jag slocknade med Luna =).

Idag ska Luna få åka till Nanno o Faffa för jag och Rickard ska till Linde och träffa Tessan och Jimmy. Grillning och kanske en och en annan öl. Ska bli kul för det var ett tag sen vi sågs! Hoppas bara att vädret blir bättre än vad dom sagt på nyheterna. Men regn har ju aldrig hindrat grillning =)

Nu ska jag ägna mig åt hönan, hon tycker jag är så tråkig när jag sitter här. Ha en bra lärdag!

Älskar den här bilden på Luna. Det är ett år sen den togs. Vi
gick upp till Gröna grodan och tog den första vårglassen!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Hoppas ni får det roligt ikväll! Sup inte för mycket nu bara ;)

KRAM!

2010-04-17 @ 13:27:29
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v39]

Ja ser att dte bara skiljer 2 dagar :) hihi.



Vi grillade förra veckan vi med, underbart! Nu är vårkänslorna i gång :)

2010-04-19 @ 07:23:55
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0