är det den riktiga vår värmen?

Jag hoppas det. Idag när jag gick med Luna till dagis blåste inte den där snål-kalla vinden som varit. En varm skön vind kom istället, och nu kanske man vågar tro på att det är värmen som komma skall? Det återstår att se, men hoppas kan man ju alltid.

När vi kom hem så ville Luna vara ute en stund så jag passade på att rensa lite ogräs på framsidan. Ganska ro givande faktiskt måste jag säga. Sen kom Sofie och gjorde oss sällskap. Hon glömde sin telefon igår när vi kolla på film. Och filmen vi såg igår var The fourth kind. Den rekomenderar jag inte någon att se. Jag blev vettskrämd. Det som utspelar sig är baserat på verkliga händelser och otäcka sammanträffanden. Den är uppbyggd som en dokumentär så det man får se är en blandning av dom riktiga videoinspelningarna och rekontruktioner som skådespelare har gjort. Milla Jovovich spelar psykologen som forskade kring detta.


Jag ska aldrig se en sån film igen.

Till nått trevligare så kanske Sofie och Ronny kommer och grillar ikväll.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo så sant så sant:) Hoppas verkligen på att knoddis kommer imorgon vore såååå skönt, men sådan tur har jag nog inte tyvärr:( Ja jag tycker magen bara sjunker mer och mer hela tiden, men jag kanske inbillar mig vad vet jag... Ja jag ska försöka njuta även om det är svårt. Men jag kommer säkerligen sakna magen när den är borta, men just nu vill jag bara ha bort den!!!



Usch verkade inte som någon rolig film det där inte... Ingen film för mig iaf:)



Hoppas allt är bra med er i övrigt, kommer upp någon dag och hälsar på om du inte har något emot det??



Puss och Kram

2010-04-27 @ 12:36:41
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0