besök

Vädret har inte riktigt bestämt sig om det ska vara fint eller mulet. Men om man ska tro vädergubbarna blir det moln i några dagar. Luna har varit på dagis och när jag hade hämtat henne gick vi runt hörnet för att hämta Rosita som ska vara hos oss idag, till Lunas förtjusning. Nu sover hon och stora fröken målar lite fina teckningar till mig =) Som det ser ut så blir det tvättstugan lite senare och träning för mig. har inte så mkt att skriva om idag men här är dagens Låt:

Pink - I don't believe you
För att tjata lite mer så Älskar jag Pink.
Snygg och för jäkla bra på att sjunga
och att göra låtar.

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Tack för igår! Var riktigt trevligt :)

Kram!

2010-04-21 @ 09:29:21
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0