reeegn...

Vaknade av smatter på rutan, och nej det var inte hagel som i måndags utan nu var det regn. Lämnade Luna på dagis imorse och fick se en liten flörtkule-kyckling på hennes hylla! Lunis har påskpysslat! Så fiin den var duktiga lilla tjejen! Och idag är sista dagen på dagis för den här veckan. Sen är det påskledigt. I eftermiddag ska vi med Nanno Tiina till Mega och kolla om det finns lite kläder. Plockar bort ett plagg om dagen ur Lunas garderob.

I veckan har jag även haft besök av Erika. Och oj vilken rund fin mage! Inte många veckor kvar nu för knoddis. Ska bli så roligt att få träffa honom/henne! Nu åker dom till dalarna i helgen , men när dom kommer hit igen måste vi se till att träffas. Länge sen nu!

Nu har jag inte tid längre, ska iväg och hämta Luna! GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Erika

Absolut det måste vi göra:)

Kommer nog hem på måndagskvällen eller någon gång på tisdagen vi får se.

Jag hör av mig när jag är tillbaka i stan iaf;)

Hoppas ni får en fin påsk och att du hittar lite kläder till Lunis på Mega idag.

Glad påsk!

Kramen om

2010-04-01 @ 11:40:26
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina ¤Mamma till Eya¤

Jag hoppas att Öbo tar tag i detta så man slipper skiten. Kanske folk tänker om till sommaren (?)

2010-04-02 @ 12:54:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för din röst, ha en bra dag!

2010-04-02 @ 15:52:40
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Nina

tack för rösten :D



skönt att det går så bra för Luna! känns ju lite bättre i magen då.. imorrn ska vi lämna theo för första gången.. känns sådär.. men det kommer nog att gå toppen ändå. han e så glad då han är där..



vi har snö hos oss idag. hemskt! hade nöjt mig med regn,..



hoppas du haft en kanon påsk. krams

2010-04-05 @ 12:58:10
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Ojdå, raderade lite bilder från mitt photobucket konto och tydligen försvann bilden även från din blogg :/ Ska fixa en ny design till dig snart så du behöver inte ha det såhär på bloggen länge till :)

Hoppas allt är bra med er för övrigt! Kram

2010-04-09 @ 10:47:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja jag är också inne på den 28 känns verkligen som om knoddis kommer titta ut innan den 9 iaf, men vi får se... :) Och vad det blir spelar ingen roll bara den är frisk, men jag vill tro att det är en pojk varför vet jag inte.



Kul att ni är tillbaka då får vi ta och ses någon dag:)

Fy vad arg jag blir!!! Varför ska hon förstöra så för dig för. du borde ta dig ifrån det där företaget tycker jag... Nej verkligen inte varför ska du vara det för. Vill dom inte ha dig så varför ska du vara snäll och ställa upp och vara deras vikarie då för!? Idioter!!!

Ja jag håller verkligen tummarna för att det dyker upp något nytt snart så allt kan lösa sig för dig/er!

Puss

2010-04-09 @ 13:50:38
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0