15 april

Bloggen är på väg att bli sommarfin så därför ser den lite konstig ut för er som undrar.

Igår var det ju rekordskönt väder ute! När Lunis sov middag gick jag ut för att "tukta" rosenbuskarna på framsidan. Och att göra det utan handskar var ju antingen manligt eller helt enkelt idiotiskt... men nu är det gjort. Nu ska dom bara grävas upp och flyttas, men det med handskar på! Efter det följde Rickard och Luna med till affären, Luna på sin trehjuling. Det var kul men det gick väldigt långsamt. Hur som hellst var Luna dödstrött redan halv sju så då somnade hon och sov resten av natten. Rickard åkte för att träffa S och jag intog soffläge. Vad dagen bjuder på återstår att se!

Nu är Luna på dagis och jag ska ringa lite samtal och kl 11 är det tvättdags!

Dagens låt: Tom Pulse - Cuando (sunshine radio mix)
En låt Rickard snubblade över på Spotify. Och under min
vistelse i Barcelona fastnade jag för spansk musik. Den
här blir en given sommarlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0