Höst


Japp nu har termometern varit nere på 8 grader, regnet har öst och höstvindarna har blåst riktigt ordentligt. Det är många som blir deprimerade när det blir höst. Men det blir vad man gör det till, vi bor i sverige. Större delen av året är ett enda mörker. Man får helt enkelt plocka fram sina mysiga och pyssliga sidor! Jag vågar nog påstå att det här är den finaste tiden på året! Träden skiftar i färger, och fram till snön kommer är det riktigt mörkt. Vintern däremot kan få vara ett par månader kortare men hösten är aldeles lagom! Marknader och massor med bär och svamp i skogen. Krypa ner i ett bad och tända några ljus. Mys gott folk, mys! Tids nog kommer vår och sommar tillbaka men än så länge får ni knapra vitaminer och försöka hålla er positiva! Alla är ju som sagt inte höstälskare som jag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bra att vara positiv :) Själv kan jag inte det när det gäller hösten..

2010-08-27 @ 11:55:30
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0