smörj...

Luna säger: Mamma jag vill ha smörj.. och det hon egentligen menar är zinksalva. Och idag när hon var hemma med Rickard hade hon tagit tuben sjäv och fixat smörj i hela våran säng. Så duktig så.. Så nu ska jag byta sängkläder.

För övrigt har jag varit och ätit lunch och bowlat med jobbet idag. Väldigt trevligt trots att jag kom näst sist... sämta hittills.. revansch säger jag bara =)

Så jag slutade vid sju ute på marieberg. Rickard o Luna hämtade mig där. Blev en skjorta och jeansleggings till nyår. Allt för 230 kr. Lagom för plånboken.Så nu har jag varit på mellandagsrea. Mer blir det inte i år.


Luna målar en rosa gran på julpysslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0