torkar tårarna...

...för det är ju helt sjukt vad man garvar åt RAW comedy club på 5:an....... tack gode gud för ståupkomiker som vet vad dom sysslar med! Brukar ni missa det så är det eran förlust.......

nåväl... hur som hellst så är vi mitt inne i Lunas inskolningsvecka på dagis. Och jag tycker hon tar det bra måste jag säga. Roligt att hon får lite fler kompisar! Och för att få skryta lite så är hon väldigt omtänksam. En till liten tjej som är mindre än henne skolas in samtidigt, och när Luna hör att hon gråter så går hon direkt dit med en leksak åt henne. Jag lovar att det gör ont i hjärtat av kärlek till sin dotter, när en superstolt mamma står och ser på!

Annars har vi inte gjort något speciellt utan låtit rutiner råda för att underlätta vardagen. I helgen var vi ute i fällersta och kom hem idag. Jättekul som vanligt, och Luna har tillbringat mycket tid med sina fastrar och farbröder. Med rutinerna så har jag även kommit igång med träningen ordentligt igen efter julledigheten. Och det känns skönt. Så nu kanske jag kan börja simma med Erika med, som jag har sagt så länge..!

Till något helt annat så kan jag äntligen få berätta att min Jennifer ska få en liten bebis-kompis till Lunis! Ska bli så himla kul! I sommar kommer den, och gud vad vi längtar =)


Mor och dotter

Sist men absolut inte minst..
Dagens låt: Volbeat - Still Counting
Tränar som en dåre till den låten!
Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Rickard

hehe ja raw är ganska kul ibland jag gillade liknelsen ny snittad spägris på en ryamatta det ska bli mitt nya uttryck när något är grovt o rått.. puss o kram Prickard den ansvarslöse hehe

2010-01-19 @ 06:49:53
URL: http://magnil.blogg.se/
Postat av: Rickard

hmm såg nyss ditt inlägg ang O.C o nej jag tror nog inte det blir så mycket av det för blir det det så blir det star trek MARATON mao ALLA sesonger i sträck puss o kram o en star trek hälsning med handen

2010-01-19 @ 06:54:25
URL: http://magnil.blogg.se/
Postat av: Lill

Jasså, vad skoj.. Tycker hon om de? :)

Jo de är bara bra här.. Det rullar på.. :)

Barnen växer så de knackar oxå..!!!

Ja min Mamma gick bort en vecka innan jul, men de har gått så bra med de.. Nu är de bara massa papper å så kvar.. :( såå tråkigt..

Kram

2010-01-19 @ 08:46:16
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det känns bra att jag fått lite hjälp med ryggen iaf, så nu hoppas jag att jag akn jobba tiden ut, det är ju inte allt för långt kvar... Tyvärr så har jag inte råd att bada just nu kanske när jag fått lön:) och jag vet inte om jag skulle kunna ta mig i och ur badet, har svårt att ta mig ur badkaret hemma nu så jag måste ta Fredrik till hjälp...

Men vi måste ju ses snart!

Kram

2010-01-19 @ 21:50:53
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi söt bild :D

2010-01-29 @ 23:56:38
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0