Rickards dag idag =)

Min hunk fyller 25 idag! Grattis min älskling och hoppas du är nöjd med dagen!

Mannen i mitt liv!!

Orkar inte sätta mig och skriva om dagen, men det kommer.
Nu blir det bildspecial istället!

Så här länge sen är det vi tömde kameran. Det här är efter sista snöovädret som kom denna snörika vinter. Vi hade som synes snö upp på fönstren på baksidan.

Runt påsk låg jag på knä i rabatten och tog dessa bilder på samma baksida.


Sedan följde Rebecka med mig för att se dansuppvisningen som kusin Isabelle var med på. Och dom var otroligt duktiga. Många klasser som var med och alla var helt otroliga! Både jag och !ebecka hade en lyckad kväll. Och Isabelle som deltog i flera dansnummer var så fin så! På bilderna är hon pirat.

Och Luna har haft Rosita på besök. Hon sov hos oss några nätter till Lunas förtjusning. Dom hade så roligt. Dom bara leker och leker och leker när dom träffas!

Det var allt för idag och ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0