ENERGI

Äntligen börjar man få energin tillbaka efter nordpolsvintern. Tänk vad lite värme kan göra! Luna hade jätteskoj på dagis igår, Nina, Salah och Isra kom på brunch! Bilen som dom renoverat blev såld. Konstigt var det att inte ha dom stora tjejerna med. Sen gjorde jag en ordentlig rengöring i badrummet, jösses det behövdes. Sen på eftermiddagen kom Sofie och Ronny och invigde "stålsvinet" eller den Ryska stridsvagnen som den fick heta efter att ha stått ute hela vintern. Jag pratar om Rickards specialbyggda grill. Älgstek och klyftpotatis gick ner vill jag lova. Jag och Sofie har börjat springa, så skönt att komma igång. Jag är så segstartad.


Ronny övervakar Rickards grillning....

Dagen ser ut som följer; Frukost för min del. Sen hämta Luna något tidigare från dagis, sätta oss på bussen och åka till varberga till Nina, Eya och Isra. Eventuellt Fällersta till kvällen!


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Jag hoppas bara att de kollar upp vad det är för något. Man vill ju veta vad man ska undvika :/



Hoppas ni hade en bra kväll i Fällersta igår! :) Hörs imorgon!

2011-04-14 @ 22:19:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0