The Studio

Yes! Imorse åkte jag och Magda till Västerås för att bli fotade på The Studio. Blev rekomenderad av min lilla söta svägerska och svärmor! Så klart blev vi lite sena för att vi inte hade stenkoll på vägen men fram kom vi och vi hade så kul! Inte var dag man är hobbymodell, så finns ni i min telefonlista kan det mycket väl tänkas att ni blir uppringda av studion och får ett erbjudande om att komma på en superkul dag och bli fotade! Är sugen på att åka och få ett familjefoto taget, men det får bli längre fram!
Tack underbara Magda för att du så gärna följde med mig!!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Du fick verkligen fina bilder! :) Du är grym på det där!

Då kan ju du bli min testmodell, om du vill såklart? Nu när solen kommit fram tänkte jag ha lite fotografering utomhus eftersom jag själv inte har någon studio :D

2011-04-18 @ 09:28:34
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Per-Johan Ingberg

Trevligt för omvärlden att ni kom iväg på en fotosesson. Hoppas du hittar någon bra bikini under dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0