jobb

Oväntat, men välkommet. Fick ett jobberbjudande idag. Hoppar in som vikarie men det ska bli kul med något nytt! Så imorgon är det 9-17 med intro. Luna fick åka till Nanno redan ikväll så jag är helt solo. Känns som en tidig kväll för mig för innan jobbet imorgon måste jag lämna in lönerappoter. Gud så skönt med riktig Augustivärme. Nästan lite för varmt för att ha varit på stan. Gett Ronny och Sofies katter lite mat, Luna tyckte det var kul att vara kattvakt!

Varmt väder = SALLAD!!
Dags att äta lite sen plocka ordning lite här hemma, bäst att passa på!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja man blir verkligen super glad. å så att det sker på deras villkor inte på ens själv. så mkt lättare då. nu säger han inte till hela tiden då han ska kissa utan kan gå själv å gör det bra. har haft tre olyckor totalt å ja tycker det är sjukt bra för å va nytt.. han är en bestämd liten herre..



herregud va stolt man blir för lite kiss i pottan S hahah!



det där med bajset kommer ska du se. när vi börja potträna theo förra året så bajsa han ju på pottan å fick panik. sen skrek han i två veckor efteråt så fort han bajsa. han va typ livrädd.. sen sluta han gå på pottan. denna gång så verkar han va mer mogen så d går super nu då han bestämt sig.. men på nätterna har han blöja än då han inte vaknar,.

2011-08-02 @ 23:24:48
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0