dag på stan!

Imorse tog jag med mig Luna upp på stan. Hade lite jobbrelaterade grejer att fixa med och sen skulle vi in på Apoteket. Fick sällis av Wilmas pappa på bussen och han kramas lite med Wilmas mamma när vi kom fram. Sen tog vi en vända på stan. Luna är helt såld på kyrkor så vi bestämde oss för att besöka Nikolaikyrkan på Stortorget. En ganska stor kyrka och Luna var helnöjd! Passade på att tända varsitt ljus.

Luna väntar på bussen.


Lite suddig bild. Den fina båten fylld med sand där vi tände varsitt ljus.


Igår kväll jobbade Rickard och Luna sov hos Nanno, Så jag och katten
bestämde oss för att rensa blåbären jag plockat. Behöver jag säga att hon
tyckte det var spännande med små blå rullande kulor.....


Här är den blivande kattmamman. Rund om magen!

Nu ska jag o Luna gå upp till Alex och kolla på Forever-produkter och sen till parken och leka med Clea och Erika.

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Men det går ganska bra att få tanden utdragen, det är efteråt som är problemet. Ömmar och värker :/ Har tagit alvedon men det hjälper inte ett dugg..

2011-07-26 @ 16:18:56
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Per-Johan Ingberg

Meningen var att kommentera fina Luna som verkar lärt sig "Bussväntar-posen". Men när man scrollar ner Visar ju kattmamman. "Här är jag o jag är störst, bäst och vackrast!" Ha det gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0