fix

Idag tog jag och Luna sovmorgon och efter det frukost o glass. Eller i ordningen glass-frukost för Lunas del. Efter det var vi förbi på jobbet med lite papper och sen tog vi med oss muffins och saft till lekparken. Alexandra och en kompis till henne gjorde oss sällskap! Sen har vi varit hemma och fixat, lite som ska gås igenom inför flytten. Packas o tvättas en del. Kvällen har spenderats med tvätt och besök i Fällersta. Luna stannade där eftersom både jag och Rickard jobbar imorgon. Jag sista dagen sen är jag ledig ett tag.
Här är lilla katten som kommer flytta hem till oss om några veckor. Kattis
nya kompis!

Och den här lilla busen blir kattmamma nu under sensommaren. Rund om
magen är hon och jag vill säga redan nu att vi vill hitta hem till dom små
sen så finns intresse får ni gärna höra av er! 2 katter räcker för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0