Snart slut på mars..

Usch vad otålig jag blir när vädret inte kan bestämma sig om det ska vara strålande sol och varmt eller snålblåst, snö och minusgrader. Men på fredag är det ju 1 april så då kan man ju inte vänta sig annat. Men glad skulle jag bli om värmen kunde komma nu! Jobbar ett par dagar till den är det helgledigt för min del. Skönt! Som läget är nu har jag nyligen slutat, Rickard träffar kompisar och Luna sover hos Nanno. En kvällsmacka skulle sitta fint nu så ska jag försöka sova... själv!

Nina surfade på Meny och hittade mig och Sofie! Himlars vad kul vi
hade den kvällen! Januari 2010.. kanske är dags igen Sofie???

Kommentarer
Postat av: Tessa

På fredag ska du till aspa o ha semester.

Ska bli jätte roligt.

Kram

2011-03-31 @ 23:08:07
Postat av: Den bäste!

hehe det där kommer jag inte ens ihåg, när var det

2011-04-03 @ 01:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0